- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet niet in orde bij overstap
Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde.
We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet.
Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.
Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Al meermaals contact gehad. Ze werken eraan. Maar de 3delijnsdienst heeft deze nacht het nog erger gemaakt. Nu werkt de tv decoder ook niet meer. Enkel Tv via de kabel dus. 4g werkt hier in huis ook bijna niet, weinig ontvangst. Verschrikkelijk veel spijt van de overstap. Maar is dit wel het probleem van Orange? Of hangt het echt af van een derden. Zucht.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Sofiesien als de 4G connectie niiet perfect werkt ligt dit aan Orange en niet aan uw eigen. Als u bij Telenet altijd goed 4G ontvangst hebt gehad ligt het niet aan uw toestel . Zou toch eens naar de klantendienst bellen 5000 en een meting laten doen. Op afstand is het mogelijk om na te kijken maar ze kijken ook of het eventueel mogelik is om het signaal te versterken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
4g was bij Telenet ook niet wauw. Maar nu vooral frustrerend dat er niets nog werkt, geen wifi geen TV,... Ik bel dagelijks naar de 5000 maar ze kunnen momenteel niets doen, en het is wachten tot de 2delijnsdienst en de 3delijnsdienst het opgelost krijgen. Al snap ik niet dat dit zo lang kan duren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Sofiesien ja dat is waar dat schoentje nog wat wringt bij Orange. De klantendienst ervan is niet geheel snel in die zaken en bij Orange dient men veeeel geduld te hebben voor het in orde is. Is ook een persoonlijke ervaring met toen in de tijd activering van het internet. Signaal en alles had ik maar toch activering lukte niet. Denk het beste nog wat geduld hebben .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
