Profil de Sofiesien

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Internet niet in orde bij overstap

Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde. 

We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet. 

Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.

Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen? 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Sofiesien  het kan zijn dat er een tijdje over heen gaat door een activering maar vanaf donderdag tot nu is niet normaal. Ik zou of naar de klantendienst bellen en vragen wanneer het in orde is of op facebook messenger bericht sturen. Dat laatste bent u wel soms sneller geholpen. 

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.

Pisteur confirmé

 • 

10  messages


@Gino123456  schreef:

Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.


Er staat toch in de voorwaarden dat als een dienst niet blijkt te werken dat het contract dan nietig wordt...? 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Ons internet probleem is sinds gisteren opgelost. Orange belde me, en de vrouw zei me dat ze alles opnieuw had geactiveerd. 

Sindsdien hebben we internet. Nu is het enkel mijn TV die niet werkt. Maar morgen komt er een installateur om een nieuwe decoder te installeren. 

Geduld is de oplossing! En een compensatie verzacht. 😀 

Super User

 • 

7.2K  messages

Uw opmerking is de rode draad doorheen dit forum en de basisleuze van Orange: geduld is een schone deugd Smiley très heureux

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,

Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000

 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Gino123456  blijkbaar kunnen ze uw lijn niet activeren of is de modem niet te activeren. Vind dat het in een tijd als vandaag de dag niet echt klantvriendelijk overkomen. Zoals eerder gezegd geduld is een schone zaak bij Orange. Hopelijk bellen ze u snel terug dat dit probleem opgelost is. Durf ook zeker naar de klantendienst te bellen voor een compensatie want daar heeft u recht op als u de facturen al volledig betaald. Alle diensten dienen te werken en dat is in dit geval niet zo dus de dag van aansluiting tot aan ....is compensatie.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

dankuwel 

Loading...