- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet niet in orde bij overstap
Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde.
We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet.
Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.
Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
dankuwel
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Gino123456 schreef:Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.
Er staat toch in de voorwaarden dat als een dienst niet blijkt te werken dat het contract dan nietig wordt...?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ons internet probleem is sinds gisteren opgelost. Orange belde me, en de vrouw zei me dat ze alles opnieuw had geactiveerd.
Sindsdien hebben we internet. Nu is het enkel mijn TV die niet werkt. Maar morgen komt er een installateur om een nieuwe decoder te installeren.
Geduld is de oplossing! En een compensatie verzacht. 😀
