Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Internet niet in orde bij overstap

OPGELOST

Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde. 

We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet. 

Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.

Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen? 

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Highlighted
Gewaardeerd verkenner


@Gino123456  schreef:

Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.


Er staat toch in de voorwaarden dat als een dienst niet blijkt te werken dat het contract dan nietig wordt...? 

Highlighted
Aspirant verkenner

dankuwel 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ons internet probleem is sinds gisteren opgelost. Orange belde me, en de vrouw zei me dat ze alles opnieuw had geactiveerd. 

Sindsdien hebben we internet. Nu is het enkel mijn TV die niet werkt. Maar morgen komt er een installateur om een nieuwe decoder te installeren. 

Geduld is de oplossing! En een compensatie verzacht. 😀 

Highlighted
Leidende sjamaan

Uw opmerking is de rode draad doorheen dit forum en de basisleuze van Orange: geduld is een schone deugd Smiley Erg vrolijk

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,

Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000

 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Gino123456  blijkbaar kunnen ze uw lijn niet activeren of is de modem niet te activeren. Vind dat het in een tijd als vandaag de dag niet echt klantvriendelijk overkomen. Zoals eerder gezegd geduld is een schone zaak bij Orange. Hopelijk bellen ze u snel terug dat dit probleem opgelost is. Durf ook zeker naar de klantendienst te bellen voor een compensatie want daar heeft u recht op als u de facturen al volledig betaald. Alle diensten dienen te werken en dat is in dit geval niet zo dus de dag van aansluiting tot aan ....is compensatie.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,

Sun Nov 3 2019 23:47:14CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000Sun Nov 3 2019 23:47:14CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000Sun Nov 3 2019 23:50:05CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:50:05CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:56:45CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:56:45CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 22:13:45CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 22:13:45CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000

 

Ugh @Gino123456,

Totem hoopt dat het nu in orde is. Onze webcare stamleden op sociale media (Facebook en Twitter) kunnen altijd helpen en je dossier naar de activatiedienst doorsturen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen