Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-10-19 09h17
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde.
We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet.
Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.
Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,
@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,
Sun Nov 3 2019 23:47:14CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000Sun Nov 3 2019 23:47:14CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000Sun Nov 3 2019 23:50:05CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:50:05CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:56:45CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:56:45CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 22:13:45CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 22:13:45CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Ugh @Gino123456,
Totem hoopt dat het nu in orde is. Onze webcare stamleden op sociale media (Facebook en Twitter) kunnen altijd helpen en je dossier naar de activatiedienst doorsturen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Gino123456 blijkbaar kunnen ze uw lijn niet activeren of is de modem niet te activeren. Vind dat het in een tijd als vandaag de dag niet echt klantvriendelijk overkomen. Zoals eerder gezegd geduld is een schone zaak bij Orange. Hopelijk bellen ze u snel terug dat dit probleem opgelost is. Durf ook zeker naar de klantendienst te bellen voor een compensatie want daar heeft u recht op als u de facturen al volledig betaald. Alle diensten dienen te werken en dat is in dit geval niet zo dus de dag van aansluiting tot aan ....is compensatie.
@Sofiesien het kan zijn dat er een tijdje over heen gaat door een activering maar vanaf donderdag tot nu is niet normaal. Ik zou of naar de klantendienst bellen en vragen wanneer het in orde is of op facebook messenger bericht sturen. Dat laatste bent u wel soms sneller geholpen.