annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet niet in orde bij overstap

Topic gestart op: 27-10-19 09h17

Antwoorden: 16 antwoorden

Sofiesien
Gewaardeerd verkenner

Internet niet in orde bij overstap

OPGELOST

Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde. 

We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet. 

Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.

Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Veel geduld hebben is een primordiele eigenschap (en deugd) van de goede Orange klant Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

Uw opmerking is de rode draad doorheen dit forum en de basisleuze van Orange: geduld is een schone deugd Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gino123456
Ervaren verkenner

@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,

Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,

Sun Nov 3 2019 23:47:14CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000Sun Nov 3 2019 23:47:14CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000Sun Nov 3 2019 23:50:05CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:50:05CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:56:45CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 23:56:45CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 22:13:45CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000Sun Nov 3 2019 22:13:45CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000

 

Ugh @Gino123456,

Totem hoopt dat het nu in orde is. Onze webcare stamleden op sociale media (Facebook en Twitter) kunnen altijd helpen en je dossier naar de activatiedienst doorsturen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gino123456  blijkbaar kunnen ze uw lijn niet activeren of is de modem niet te activeren. Vind dat het in een tijd als vandaag de dag niet echt klantvriendelijk overkomen. Zoals eerder gezegd geduld is een schone zaak bij Orange. Hopelijk bellen ze u snel terug dat dit probleem opgelost is. Durf ook zeker naar de klantendienst te bellen voor een compensatie want daar heeft u recht op als u de facturen al volledig betaald. Alle diensten dienen te werken en dat is in dit geval niet zo dus de dag van aansluiting tot aan ....is compensatie.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Sofiesien  het kan zijn dat er een tijdje over heen gaat door een activering maar vanaf donderdag tot nu is niet normaal. Ik zou of naar de klantendienst bellen en vragen wanneer het in orde is of op facebook messenger bericht sturen. Dat laatste bent u wel soms sneller geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen