Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-20 22h56
Antwoorden: 34 antwoorden
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.
Bij deze zijn ze dan gementioned ?
Vraag mij nu af wat ze als oorzaak zullen melden.
Misschien sinds de black friday deals veel nieuwe 4K tv's die netflix streamen .
Tja uw gok is evengoed als de mijne ....
We zullen moeten afwachten tot het in orde is, hopelijk krijgen we daarna een uitleg
ik denk het niet aangezien ze spreken dat de problemen begonnen van deze morgen 5 uur terwijl orange al sinds vorige week problemen heeft telkens om 22 uur.
Indien het toch uopdates zijn dat ze die dan snachts doen want om 22 uur zijn nog vele mensen wakker.
Zo zie je maar dat boxen met een hdd hun voordelen hebben, anders ben je gesch*ten en moet je naar niks kijken als het in de cloud staat.
Ook in Mechelen reeds enkele weken problemen rond dezelfde tijd. Doet zich volgens mij ook over heel Vlaanderen voor. Vriendin met Orange in Affligem heeft hetzelfde probleem op hetzelfde moment.
Teveel mensen tegelijk netflixend?
Hetzelfde probleem is ook bij mij aanwezig. Voor mij start het na 22h.
Ik denk dat de impact hiervan onderschat wordt en Orange moet sneller ingrijpen!