annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet problemen

Topic gestart op: 13-01-20 22h56

Antwoorden: 34 antwoorden

Hmxm
Aspirant scout

Internet problemen

Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

Labels (1)
0 pluimen
34 ANTWOORDEN 34
Gerbuuu
Ervaren verkenner

Bij deze zijn ze dan gementioned ?

Vraag mij nu af wat ze als oorzaak zullen melden.

Misschien sinds de black friday deals veel nieuwe 4K tv's die netflix streamen .

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gerbuuu 

Tja uw gok is evengoed als de mijne ....

We zullen moeten afwachten tot het in orde is, hopelijk krijgen we daarna een uitleg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

ik denk het niet aangezien ze spreken dat de problemen begonnen van deze morgen 5 uur terwijl orange al sinds vorige week problemen heeft telkens om 22 uur.

 

Indien het toch uopdates zijn dat ze die dan snachts doen want om 22 uur zijn nog vele mensen wakker.

 

Zo zie je maar dat boxen met een hdd hun voordelen hebben, anders ben je gesch*ten en moet je naar niks kijken als het in de cloud staat.

0 pluimen
Haaid
Gewaardeerd verkenner

Ook in Mechelen reeds enkele weken problemen rond dezelfde tijd. Doet zich volgens mij ook over heel Vlaanderen voor. Vriendin met Orange in Affligem heeft hetzelfde probleem op hetzelfde moment. 

Teveel mensen tegelijk netflixend?

0 pluimen
tys
Gewaardeerd verkenner

Hetzelfde probleem is ook bij mij aanwezig.  Voor mij start het na 22h.
Ik denk dat de impact hiervan onderschat wordt en Orange moet sneller ingrijpen! 

Leden met de meeste pluimen