annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet problemen

Topic gestart op: 13-01-20 22h56

Antwoorden: 34 antwoorden

Hmxm
Aspirant scout

Internet problemen

Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

Labels (1)
0 pluimen
34 ANTWOORDEN 34
Cdt24801
Wijze
Wijze

Er zijn er nog die problemen hebben ....

Lees dit maar eens

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
dbs
Gewaardeerd verkenner

Geen idee of Belnet iets te maken heeft met het Orange / Telenet netwerk. Artikel gaat over netwerken voor overheden die voorzien wordt door Belnet.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@dbs  schreef:

Geen idee of Belnet iets te maken heeft met het Orange / Telenet netwerk. Artikel gaat over netwerken voor overheden die voorzien wordt door Belnet.


Nee, heeft er niks mee te maken. Ik wilde enkel maar aanstippen dat niet alleen Orange soms eens in de s**it zit met zijn netwerk. Het kan iedereen overkomen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Haaid
Gewaardeerd verkenner

Hetgeen hier lijkt aangekaart te worden is niet enkel "het netwerk ligt nu even plat" maar wel "het netwerk lijkt down te gaan voor veel mensen rond 22 uur en dat zowat elke dag. Dat lijkt me een structureel probleem aangezien het recurring is zowel in Vlaanderen als in Wallonië (er is eveneens een melding op de franstalige community). 

Het is me niet duidelijk of Orange zelf deze community opvolgt en dus nota neemt van deze problemen. Zijn er officiële orange accounts die hier reageren of dit doorspelen of is dit een "windowdressing" groep?

---

Belnet is voor overheden en academische instellingen normaliter en houdt zich niet bezig met B2B of B2C. Dat zij een probleem hebben is niet echt gerelateerd aan de Orange omgeving. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Haaid 

De CM en de moderatoren zijn Orange personeel en zij lezen mee. Maar wel hoofdzakelijk om alles in goede banen te leiden wat betreft het forum, zij vervangen geenszins de klantendienst.

Je kan wel hun aandacht trekken door hen te mentionen en in sommige gevallen zullen zij wel informatie naar boven kunnen doorspelen.

Je kan het steeds proberen, dat is niet verboden.

Wie kan je mentionen?: @Totem , @NelsonM en @AlexandraW 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen