- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet valt vaak weg
Ik ben een nieuwe klant bij orange en ik heb opgemerkt dat het internet vaak wegvalt. Op mijn gsm staat er dat ik verbonden ben maar er staat ook dat het mischien niet beschikbaar is. Dit gebeurd ook op de toestellen van mijn ouders. Zie bijlage voor screenshot.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@tuxy schreef:@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉
Enig idee wat er veranderd is, heb ook veel last van internet dat wegvalt...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@tuxy schreef:@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant
Enig idee wat er veranderd is, heb ook veel last van internet dat wegvalt...
Ugh @Khermie,
Al onze stap-voor-stap gids bekeken voor een oplossing voor je internetprobleem?
Veel succes! 🙂
Ga waarheen de wind je brengt
🏹 Totem 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Totem schreef:@tuxy schreef:@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant
Enig idee wat er veranderd is, heb ook veel last van internet dat wegvalt...
Ugh @Khermie,
Al onze stap-voor-stap gids bekeken voor een oplossing voor je internetprobleem?
Veel succes! 🙂
Ga waarheen de wind je brengt
🏹 Totem 🏹
Hoi Totem,
ik heb de overstap gemaakt van Telenet. Het enige dat veranderd is, is de modem. Toestellen en aansluitingen zijn nog altijd hetzelfde. Enkel met de orange modem verliest onze draadloze videodeurbel regelmatig verbinding en op gsm zit ik meer op 4G dan WiFi omdat het met momenten zo traag gaat of er geen verbinding is...
mvg Kim
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi @Khermie kan je de snelheid van je verbinding eens testen en de resultaten doorgeven.
Als je dit via wifi doet zorg dan dat je dichtbij de router staat.
http://www.nperf.com