annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet valt vaak weg

Topic gestart op: 30-05-18 01h21

Antwoorden: 32 antwoorden

BF1905
Aspirant verkenner

Internet valt vaak weg

OPGELOST

Ik ben een nieuwe klant bij orange en ik heb opgemerkt dat het internet vaak wegvalt. Op mijn gsm staat er dat ik verbonden ben maar er staat ook dat het mischien niet beschikbaar is. Dit gebeurd ook op de toestellen van mijn ouders. Zie bijlage voor screenshot.

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
tuxy
Gewaardeerd verkenner

@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.

Had je vraag niet goed gelezen.

Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.

Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

32 ANTWOORDEN 32
tuxy
Gewaardeerd verkenner

@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.

Had je vraag niet goed gelezen.

Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.

Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉

Khermie
Ervaren verkenner

 


@tuxy  schreef:

@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.

Had je vraag niet goed gelezen.

Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.

Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉


Enig idee wat er veranderd is, heb ook veel last van internet dat wegvalt...

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@tuxy  schreef:

@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.

Had je vraag niet goed gelezen.

Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.

Dus ik ben een tevreden Orange klant Smiley Knipoog

Enig idee wat er veranderd is, heb ook veel last van internet dat wegvalt...

Ugh @Khermie,

 

Al onze stap-voor-stap gids bekeken voor een oplossing voor je internetprobleem?

 

Veel succes! 🙂

 

Ga waarheen de wind je brengt

🏹 Totem 🏹

0 pluimen
Khermie
Ervaren verkenner


@Totem  schreef:
@tuxy  schreef:

@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.

Had je vraag niet goed gelezen.

Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.

Dus ik ben een tevreden Orange klant Smiley Knipoog

Enig idee wat er veranderd is, heb ook veel last van internet dat wegvalt...

Ugh @Khermie,

 

Al onze stap-voor-stap gids bekeken voor een oplossing voor je internetprobleem?

 

Veel succes! 🙂

 

Ga waarheen de wind je brengt

🏹 Totem 🏹


Hoi Totem,

 

ik heb de overstap gemaakt van Telenet. Het enige dat veranderd is, is de modem. Toestellen en aansluitingen zijn nog altijd hetzelfde. Enkel met de orange modem verliest onze draadloze videodeurbel regelmatig verbinding en op gsm zit ik meer op 4G dan WiFi omdat het met momenten zo traag gaat of er geen verbinding is...

 

mvg Kim

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hoi @Khermie  kan je de snelheid van je verbinding eens testen en de resultaten doorgeven.
Als je dit via wifi doet zorg dan dat je dichtbij de router staat.

http://www.nperf.com

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen