- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet valt vaak weg
Ik ben een nieuwe klant bij orange en ik heb opgemerkt dat het internet vaak wegvalt. Op mijn gsm staat er dat ik verbonden ben maar er staat ook dat het mischien niet beschikbaar is. Dit gebeurd ook op de toestellen van mijn ouders. Zie bijlage voor screenshot.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Jerre schreef:Hoi @Khermie kan je de snelheid van je verbinding eens testen en de resultaten doorgeven.
Als je dit via wifi doet zorg dan dat je dichtbij de router staat.
http://www.nperf.com
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Khermie upload ziet er goed uit, stabiel en maximale snelheid in de eerste test.
Download is heel variabel, kan je ook eens via een vaste verbinding testen ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Jerre schreef:@Khermie upload ziet er goed uit, stabiel en maximale snelheid in de eerste test.
Download is heel variabel, kan je ook eens via een vaste verbinding testen ?
Daarstraks ook getest via vaste verbinding, stabiele download verbinding rond de 95mbps.
screenschot daarvan staat op de vaste computer, kan ik er nu niet bijvoegen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
95Mbps is perfect, het probleem van de snelheid ligt dus zeker bij het wifi signaal.
Controleer het wifi signaal eens aan de video deurbel met deze app : https://itunes.apple.com/us/app/ubnt-wifiman/id1385561119?mt=8
Hiermee kan je de signaalsterkte, het gebruikte kanaal, ... van je eigen netwerk en van de andere netwerken in de buurt zien.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Jerre schreef:95Mbps is perfect, het probleem van de snelheid ligt dus zeker bij het wifi signaal.
Controleer het wifi signaal eens aan de video deurbel met deze app : https://itunes.apple.com/us/app/ubnt-wifiman/id1385561119?mt=8Hiermee kan je de signaalsterkte, het gebruikte kanaal, ... van je eigen netwerk en van de andere netwerken in de buurt zien.
Hmm, ik zie met die app enkel de verbonden toestellen. Ik zie nergens het gebruikte kanaal of gegevens van andere netwerken in de buurt...