Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-19 10h14
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij zijn sinds enkele maanden klant geworden, maar ondervinden toch wel wat problemen met de WiFi. Het lijkt alsof er verbinding is, maar wanneer we dan een app of pagina willen laden lukt dit niet. We gebruiken nu dus vooral de 4G. Heeft nog iemand dit probleem ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Johevri zou eens met de klantendienst bellen en een meting van uw lijn laten doen. Kan zijn dat er een uitval van de modem is maar eventueel ook op de lijn zelf. Moest dat zijn komt er een technieker voor het te maken.
Zucht... vandaag weer een tijdelijke uitval van zo'n 20 seconden gehad. Gewoon vervelend
@Johevri zou eens met de klantendienst bellen en een meting van uw lijn laten doen. Kan zijn dat er een uitval van de modem is maar eventueel ook op de lijn zelf. Moest dat zijn komt er een technieker voor het te maken.
@carolinevp via welke manier is er dan wifi? Gebruikt de modem van Orange of gebruikt u de flybox ? . U spreekt namelijk daar over 4G . En zijn er nog eventuele toestellen die u zelf gebruikt voor wifi. Denk hierbij aan een acespoint of router .