Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-01-23 16h29
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Als ik internet via kabel via jullie bestel en ik heb 3 google nest wifi pro mesh units. Kunnen jullie dit configureren met jullie modem of kan deze niet in bridge mode/modem only staan? Liever geen orange mesh units want ik beheer al alles via google home.
Mvg,
PJ
Als access point is ook een mogelijkheid @Pletse
Als je bekabeld bent hoef je geen unit naast de modem te zetten
Dan kun je van sommige de mogelijkheden van de eigen router geen gebruik maken
Ik heb een mesh (2) als Access Point. Daar kan ik het guest network niet apart zetten - ie er is er een maar eens ingelogd kan je aan de modem - als je het password kent
Heb wat units bijgekocht - een dezer dagen schakel ik de bridge in
@pverly Er lezen hier alleen klanten - zoals ik
je kunt de modem in bridge zetten - en daar stopt de verantwoordelijkheid van Orange - ze gaan je google nests niet voor je configureren
Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België
Zie onder Internet en LAN configureren - Bridgemodus
Knelpunt 1: Deze functie vergt een minimum aan expertise. Anders gezegd: activeer deze modus niet als je een complete leek bent op het vlak van IT.
Knelpunt 2: Orange biedt geen ondersteuning zolang de bridgemodus op je modem geactiveerd is. Anders gezegd: als je ondersteuning nodig hebt, zal je eerst gevraagd worden om de bridgemodus uit te schakelen