annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet volume van 750 Gb naar 3 TB

Topic gestart op: 29-04-21 10h52

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Internet volume van 750 Gb naar 3 TB

Er is goed nieuws voor diegene die veel vast internet nodig hebben want Orange heeft namelijk het maandelijks volume verhoogt van 750 GB naar 3 TB per maand

Houd hier nog wel rekening bij dat er nog altijd piek en dal uren zijn. Dus als je meer dan 3 TB in de piek uren verbruikt in één en dezelfde aanrekening periode zal je als grootverbruiker aangezien worden en dan zal je internet snelheid zakken maar je kan verder blijven surfen onbeperkt. In de dal uren kan je wel blijven verder surfen aan volledige snelheid , en je vast internet is ook nog altijd onbeperkt

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/kan-ik-onbeperkt-...

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Herihor
Leidende verkenner

Een prima idee van Orange, temeer daar er steeds gestreamd wordt op 4K en HDR en/of Dolby Vision! 

0 pluimen
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Zeer mooie stap vooruit! Een reden te meer waarom ik bij Orange blijf!  De nieuwe One abonnementen van Telenet hebben het ook, maar die zijn naar mijn gevoel weer een stuk duurder. Al wordt het aanbod van Telenet wel echt een zootje! 😉 

Een iets hogere upload en download zijn natuurlijk ook steeds welkom bij Orange, maar hun prijs is nog steeds prima! 😉 

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

EINDELIJK! Wij als gezin van 6 zijn hier meer dan blij mee. Want het was toch wel iedere maand opletten met die 750GB in de piekuren.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Om met deze regeling grootverbruiker te worden moet ge toch al straffe toeren uithalen ...

Wij thuis zitten meestal tussen de 200 en 300 GB per maand, en zelfs al minder ook. Ik vermoed dat de groep die niet toekomt met de 750 GB ook niet extreem groot is.

En wie niet toekomt met 3 TB, daar zou ik wel eens van willen weten wat die uitspookt om daaraan (als particulier) te geraken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen