annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet zonder televisie?

Topic gestart op: 22-05-18 09h54

Antwoorden: 9 antwoorden

Johan73
Aspirant verkenner

Internet zonder televisie?

Is in de nabije toekomst een abonnement zonder televisie mogelijk?

Binnenkort is het één jaar geleden dat ik naar Orange overstapte. Buiten enkele kleine probleempjes, die allemaal verholpen werden, ben ik heel tevreden over de diensten en de klantenservice.

Het enige probleem is dat ik weinig tot geen televisie kijk. De actualiteit hou ik bij via internet, muziek en radio worden ook via internet gestreamd en films en series bekijk ik op BluRay en ik overweeg ook een abonnement te nemen op Netflix. De digibox staat dan ook stof te vergaren en de maandelijkse bijdrage voor digitale tv is voor mij dus weggegooid geld, dat ik liever aan een Netflix abonnement zou uitgeven.

Zou Orange een mogelijkheid overwegen om een mobiel en internetabonnement aan te bieden zonder digitale tv?

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Heb niet gezegd dat die gratis was, niets meer = geen verhoging van de kost aangezien de prijsstijging geneutraliseerd wordt door een verhoging van de korting als je ook vast internet hebt

 

Prijs voor : 21 - 5 korting = 16

Prijs na : 23 - 7 korting = 16

Het komt er op neer dat als je vast internet hebt dat de kost van je mobiele abonnementen gelijk blijft.  Wat er bijkomt gaat er ook direct weer af

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Aha, OK, dat was dan verkeerd geïnterpreteerd. Thx voor de verduidelijking 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ben wel Totem niet maar de oplosing is niet moeilijk

Je zegt je TV abonnement op Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

Voor de beëindiging van je mobiel abonnement, internet- en/of tv-diensten, of andere, neem contact op met onze klantendienst op het nummer 5000 of 02/745 95 00.

Daarna zul je bericht krijgen om je decoder + voeding + afstandbediening terug te sturen met een label/etiket om op de doos te plakken.  

Enige info hier VOU_2201001_return_instructions_cable_B2C_NL.indd (orange.be)

Zorg dat je het bewijs van verzending van de post krijgt en hier uploadt Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België

Zeker terugsturen anders rekenen ze 200 EUR aan

 

Je schakelt dus over van een Love trio naae een duo - al de kortingen op je gsm abonnmenten blijven, alleen zul je 17 of 19 EUR per maand minder betalen

 

Als je TV redelijk recent is kun je misschien wat TV kijken via het compact signaal Re: Kabelknipper: verkeerde informatie gekregen iv... - Tribe (orange.be)

Verder heb je nog altijd VRT Max en VTM Go via internet

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Is in de nabije toekomst een abonnement zonder televisie mogelijk?

Binnenkort is het één jaar geleden dat ik naar Orange overstapte. Buiten enkele kleine probleempjes, die allemaal verholpen werden, ben ik heel tevreden over de diensten en de klantenservice.

Het enige probleem is dat ik weinig tot geen televisie kijk. De actualiteit hou ik bij via internet, muziek en radio worden ook via internet gestreamd en films en series bekijk ik op BluRay en ik overweeg ook een abonnement te nemen op Netflix. De digibox staat dan ook stof te vergaren en de maandelijkse bijdrage voor digitale tv is voor mij dus weggegooid geld, dat ik liever aan een Netflix abonnement zou uitgeven.

Zou Orange een mogelijkheid overwegen om een mobiel en internetabonnement aan te bieden zonder digitale tv?

Ugh @Johan73

 

Voorlopig kan ik daar weinig concreet over kwijt. Mochten er ontwikkelingen komen, communiceren we dit naar jullie aan de hand van dit forum. 

 

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Vind ik een goede vraag. Ik ben ook van mening dat men als klant bij een provider niet enkel paketten voorgeschoteld zou moeten krijgen, maar desgevallend ook gewoon één of meerdere losse componenten kan bestellen. En met componenten bedoel ik:

  • Digitale TV
  • Internet
  • Mobiele telefoon
  • Vaste telefoon
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen