annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mails versturen vanaf MFP (multi functionele printer)

Topic gestart op: 08-08-24 16h28

Antwoorden: 2 antwoorden

MVB
Aspirant verkenner

Mails versturen vanaf MFP (multi functionele printer)

OPGELOST

Hello,

ik ben op zoek naar de gegevens om mijn printer in te stellen om gescande documenten rechtstreeks te versturen via email.

In alle documentatie wordt verwezen naar de gegevens bij uw internet provider (hier Orange). 

Tot op heden heb ik nog geen afdoend antwoord ontvangen. Dus probeer ik deze weg: Heeft hier iemand ervaring mee of suggesties ?

dank.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@MVB 

Voor het instellen van je email adres dien je jou eigen gegevens te gebruiken. Je weet welk email adres je gebruikt als ook waar je email adres van afkomstig is , dus Outlook , Gmail of een eigen hosting. 

Nu neem nu in mijn geval heb ik een eigen hosting die we thuis gebruiken dus mijn email adres xxxxxx@pwlm.be is dus mijn hosting. Maar ik heb ook Gmail dus daar is dan het email adres xxxxx@gmail.com. Als je Outlook hebt en daar een account hebt is dat dan xxxxx@outlook.com

Die gegevens weet je al dus bij de invoer van je email adres op je printer dien je dus in te geven de uitgaande poort , die instellingen zijn makkelijk op te zoeken via Google. Voor je inkomende server , als je dat wil gebruiken , ook weer de server instellingen opzoeken op Google en in geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@MVB 

Voor het instellen van je email adres dien je jou eigen gegevens te gebruiken. Je weet welk email adres je gebruikt als ook waar je email adres van afkomstig is , dus Outlook , Gmail of een eigen hosting. 

Nu neem nu in mijn geval heb ik een eigen hosting die we thuis gebruiken dus mijn email adres xxxxxx@pwlm.be is dus mijn hosting. Maar ik heb ook Gmail dus daar is dan het email adres xxxxx@gmail.com. Als je Outlook hebt en daar een account hebt is dat dan xxxxx@outlook.com

Die gegevens weet je al dus bij de invoer van je email adres op je printer dien je dus in te geven de uitgaande poort , die instellingen zijn makkelijk op te zoeken via Google. Voor je inkomende server , als je dat wil gebruiken , ook weer de server instellingen opzoeken op Google en in geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Gregory
Wijze
Wijze

Heeft niks met een internet provider te maken buiten het feit dat het mailverkeer via Orange gaat

Het zijn de mailbox instellingen die je ergens moet ingeven om naar je mailbox te gaan (outlook, gmail, etc)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen