annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mails worden niet verzonden.

Topic gestart op: 17-06-19 22h32

Antwoorden: 16 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Mails worden niet verzonden.

OPGELOST

Hallo,

Al 2 dagen kan ik geen mails verzenden ... Ik krijg : 452 #4.5.3 Too many recipients   of

452 too many recipients received this hour ...

Ik ben een week totaal Orange en heb dit vroeger nooit gehad...

Kan iemans me helpen aub ? 

Bedankt voor de moeite.

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Alles opgelost met mijn gmail adres ... nu nog eveb uipluizen wat ik moet doen om de mails alleen maar op Incredimail te krijgen ...

Bedankt patrick2 Man Vrolijk

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
comima
Aspirant genezer

Bedankt Leidende Genezer,

Helemaal niet aan gedacht dat Proximus zoiets zou doen ... ni erg sportief ...

Ik ga morgen proberen te bellen en horen wat ze daarop te zeggen hebben ...

Ik mag inderdaad mijn skynet.be nog maanden houden maar ik weet niet wat er dan zal gebeuren...

Ik kom in elk geval op rapport.

Vriendelijke groetekes;

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  uw skynet adres is 18 maanden beschikbaar daarna zal er een ander email adres moeten komen want dan komt deze te vervallen. De melding die u krijgt wil zeggen dat u aangezien wordt als spammer of wat erop lijkt. Om precies te zijn wordt u er eigenlijk op geblokt om zoveel mails te sturen in eens. Dit komt door skynet zelf die heeft u ergens als spammer opgemerkt , dus dat u te veel mails in eens heeft gestuurd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Ik heb naar Proximus gebeld. Als je geen klant bent geraak je niet overal binnen.

Ik had een lieve meneer die het probleem van uitgaande mails verstond en die heeft een technieker terug laten bellen. Binnen de 2 minuten belde die technieker mij op, gaf me een nieuw paswoord en alles zou opgelost zijn … spijtig maar het probleem blijft… Nu kan ik een mail zenden naar 10 onvangers anders krijg ik : Zie bijlage.

Teruggebeld naar Proximus, een andere technieker gehad die me aanraadde mijn skynet adres – dat ik 18 maanden mag houden – te vervangen door een ander mailadres bv. Gmail om zo dan verder te kunnen mailen met Incredimail …

Wat denken jullie aub ?

Vriendelijke bedankt voor de hulp want het is echt frustrerend !

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  zoals ik al eerder concludeerde in mijn andere post wordt u door skynet gezien als spammer. Dus ergens gaan er mails uit die u zo gezegd verstuurd naar alle ontvangers. Kan zijn dat u dit niet in de gaten heeft maar dat er wel ergens iets actief is in incredimail die dat doet uit uw naam. Dat maakt dus dat u volgens skynet een spammer bent en worden uw uitgaande berichten tot een bepaald aantal gezet op de server van Proximus. Wat erin resulteerd dat u bijvoorbeeld na een uur 10 ontvangers kan sturen en bijvoorbeeld na een dag weer naar 50 ontvangers , afhankelijk of het nog altijd spam uit stuurd en hoeveel ontvangers erin zitten. Zou eens een virus scan doen dat is al stap 1 maar mocht het zich blijven voordoen , wat ik vrees uit ervaring , zou ik een ander email adres nemen. Opzich niet erg , versta mij goed daarin want eigenlijk is het wel erg , maar dit email adres verloopt toch na een tijdje. Kies inderdaad eventueel voor een Gmail adres ook op android gsm's en of iphone makkelijk op te halen zonder extra instellinegn te doen. Maar het staat u vrij om eender welk mail adres aan te maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt Patrick2.

Het is inderdaad maar tijdelijk dat ik die skynet nog heb .. Ik ga proberen met gmail verder te gaan... in de hoop dat die compatiebel zal zijn met Incredimal ...

Prettifge dag verder.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen