annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer info over Fixed Phone optie bij Love

Topic gestart op: 02-03-18 21h36

Antwoorden: 15 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

Meer info over Fixed Phone optie bij Love

OPGELOST

Hoe gaat de Fixed Phone precies in zijn werk op gebied van hardware?

Wordt er een extra modem geïnstalleerd? En kan je gewoon een analoog toestel aansluiten? Of moet dit een speciefiek VoIP toestel zijn?

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Je krijgt een bakje dat op de modem aangesloten moet worden.  Op dit bakje kan je een normaal telefoontoestel aansluiten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
Alfred
Aspirant verkenner

Is er ook ergens een handleiding te vinden over hoe :
- Doorschakelen van oproepen naar een ander vast- of gsm-nummer
- Switchen naar 2de oproep
- Hoe de voice-mail werkt, instellen, berichten beluisteren etc...
- .....

Alvast dank.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

0 pluimen
Alfred
Aspirant verkenner

Mooie link Smiley Vrolijk
De handleiding van die Cisco-box had ik reeds gevonden maar denk niet dat we die zelf moeten configureren. 

Ik bedoel de handleiding of beschrijving voor bvb hoe doorschakelen, iets (bij de concurrent) van #21 dan het nummer etc...
Het nummer om de voice mail te bereiken enz enz...

0 pluimen
deusXmachina
Aspirant verkenner

Ik had hiervoor contact opgenomen met de orange helpdesk en daar is me verteld dat je een speciale VoIP telefoon moet hebben, klopt dit dan niet?

Is anders wel info die je er op de site mag bijzetten, want wie heeft er nu standaard zo'n toestel in huis...

0 pluimen
Bart_
Ervaren verkenner

Nee hoor, geen speciaal VOIP telefoontoestel nodig. Met de ATA VoIP box kan je jouw analoge vaste telefoon via het internet aansluiten op het telefoonnetwerk.

Het enige wat je voor die vaste ijn aangeleverd krijgt is de ATA box+stroomkabel+netwerkkabel.

Installatie stelt eigenlijk allemaal niet zoveel voor. Is zelfs heel eenvoudig zelf te doen.

Leden met de meeste pluimen