annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mesh valt uit

Topic gestart op: 24-10-23 12h28

Antwoorden: 10 antwoorden

kris14
Ervaren verkenner

Mesh valt uit

Hallo,

 

Eergisteren plots geen wifi meer via de mesh box. Deze valt uit en schakelt weer in. Best vervelend als ge een serie aan het kijken zijt. Ik heb de mesh box gereset, de kabel uitgetrokken. Geen soelaas. Wat kan ik hier nog aan doen en hoe komt het überhaupt dat dit zo plotsklaps gebeurt? 

Bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Mattie
Aspirant genezer

Misschien helpt het als je de modem ook eens herstart?

Denk dat je deze installatie hebt: https://youtu.be/RtHZhuoPXOY

Is het dan niet zo dat als je een probleem hebt, dat je naar de helpdesk kunt bellen aangezien je dit huurt... 
Je hebt die ook een tijdje kunnen kopen.  Dan kan je eens op je factuur kijken of je 3€ per maand betaald voor WIFI comfort?
Want als je het huurt en dat spel is stuk, dan zou je via die overéénkomst een andere kunnen krijgen.
Maar ik zou eerst de modem ook eens herstarten.
Als je internet van uwe fotokader uitvalt, valt dan ook de connectie van je modem weg?  Dat zou je eens moeten nakijken... bv als dat mogelijk is een apparaat op de wifi van de modem verbinden, of beter nog via een kabel op de modem.  
Ik denk trouwens ook niet dat die fotokader een gast netwerk uitzend.  Dus als deze actief is op je modem zelf zou je daar wel op kunnen connecteren om het makkelijk te maken.

 

0 pluimen
kris14
Ervaren verkenner

Mèh wa is Da allemaal jong! Moet ik de boel resetten? Hoe doe ik dat, en zeg nu niet dat kleine knopje drukken want dat doet het ook niet. Moet ik de modem resetten? Ik heb die uitgetrokken voor een lange periode en dat bracht ook geen soelaas.

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Oei, was niet heel duidelijk precies 😉
Neen, resetten niet direct, je kan wel een kijken als je connectie van de fotokader wegvalt of je modem dan ook geen connectie meer heeft, dan weet je of het aan je toegangspunt/fotokader ligt of niet.  

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kris14 

Wat voor Mesh heb je en hoe is deze verbonden ?

Iets meer over je opstelling is wel wenselijk want waarom en hoe en wat is nu moeilijk te zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen