annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn flybox werkt niet

Topic gestart op: 28-07-22 22h56

Antwoorden: 4 antwoorden

CindyVDB
Aspirant verkenner

Mijn flybox werkt niet

OPGELOST

Voor de 5de keer in 2 weken, werkt mijn flybox niet. 
De vorige keren was het na een 10 minuten opgelost. Nu al meer dan een uur geen connectie. 
Al een paar keer geprobeerd met hem te herstarten maar dit geeft geen oplossing. 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
jorchie
Rekruut scout

Heb hetzelfde probleem in ons appartement in Oostende.

Vroeger geen problemen. Nu (ligt het aan het hoogseizoen?) regelmatig rood lampje.

Heel vervelend. 

Enig oplossing is herstarten...

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
stib8600
Aspirant verkenner

enkele weken terug flybox geinstalleerd, geen enkel probleem, een dag of drie perfect gewerkt...Is in ons tweede verblijf .

Toen we terugkwamen stonden de bovenste lampjes op rood, en sindsdien gaan ze aan, en uit, en aan, en uit...

Is het de 4g Verbinding? Nee, want mijn Mobiel geeft 5/5 4G verbinding hier, constant, waar ik ook ga in huis.

Ik ben al langs geweest In de Orange winkel, daar zegt men mij resetten...doe ik, geen beterschap.

Klantendienst en technische dienst gebeld, als je al eens binnen raakt...resetten, of naar de orange winkel ermee.

Ik ben voor alle andere producten een zeeeer tevreden klant van Orange, maar nu draai ik dermate rond in een cirkeltje (Orange winkel - Klantendienst - Orange winkel enz..., dat Orange mij voor het eerst redelijk begint te enerveren...

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

Ik weet niet of het er mee te maken hebben. Maar is het eventueel mogelijk dat het probleem is opgelost als er minder volk is? Vermoedelijk overbelasting van de zend mast waar de flybox mee connecteert? Het zijn geen aparte zendmasten van de flyboxen die gebruiken even goed de masten van de gsm's.

jorchie
Rekruut scout

Heb hetzelfde probleem in ons appartement in Oostende.

Vroeger geen problemen. Nu (ligt het aan het hoogseizoen?) regelmatig rood lampje.

Heel vervelend. 

Enig oplossing is herstarten...

 

patrick2
Wijze
Wijze

@CindyVDB 

Je zou hem eens kunnen verplaatsen en zien of je dan wel een connectie hebt. Je moet wel een goede 4G verbinding hebben om het te laten werken. 

Heb je al eens gezien of er geen algemeen probleem is ergens met de Flybox of met 4G ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen