Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-08-18 00h42
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb eens in mijn modem gekeken via de interface en de instellingen nagegaan. Ik heb gemerkt dat de firewall op "niet beveiligd" staat. Is dat normaal? Mag ik dat wijzigen naar "aan"?
Opmerking: In mijn Windows 10 staat de firewall wel aan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
deze staat inderdaad standaard uit. deze functie kan u gewoon aanzetten heb ik ook gedaan , en alles werkt gewoon naar behoren. Vergeet niet op toepassen te drukken als u deze aan gezet heeft.
Dank je. Momenteel geen problemen.
Idd dit is perfect en je kan individuele poorten ook testen enz .
bedznkt om het even te melden
fijn weekeinde nog
mvg Dominiek
Dit is het resultaat na de test:
"THE EQUIPMENT AT THE TARGET IP ADDRESS DID NOT RESPOND TO OUR UPnP PROBES! (That's good news!)"
Volgens mij zit ik goed?
Mvg,
Dirk
Idd dit is perfect en je kan individuele poorten ook testen enz .
bedznkt om het even te melden
fijn weekeinde nog
mvg Dominiek
deze staat inderdaad standaard uit. deze functie kan u gewoon aanzetten heb ik ook gedaan , en alles werkt gewoon naar behoren. Vergeet niet op toepassen te drukken als u deze aan gezet heeft.
Heb naar aanleiding van uw uitleg ook mijn firewall aangezet.
Ondervind dus ook geen noemnswaardige problemen.
Groeten
Dank je. Momenteel geen problemen.