annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem in Bridge modus

Topic gestart op: 04-12-19 15h41

Antwoorden: 130 antwoorden

CornelisS
Gewaardeerd verkenner

Modem in Bridge modus

OPGELOST

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Ugh @CornelisS,

Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar  wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
kimbo
Ervaren verkenner

Het blijkt nu ineens te werken nadat ik nog een poort had toegevoegd voor een andere service die ik heb draaien.
Ben ik blij kan ik de Deco M5 ten volle gebruiken 🙂 Speciaal nog een 16port switch bij aangekocht.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@kimbo 

Da's goed nieuws. 😀

Veel plezier ermee 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Gaat dit ook komen voor de "oudere" CBN (CH6643) modem/router ?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Chiquita,

Het zal niet geactiveerd worden op de oude modellen, je zult een modem swap moeten vragen.

@dvd741, de uitrol duurt wel even, we kunnen niet garanderen dat iedereen de bridge mode voor dit jaar zal hebben.

Totem's groetjes,

Totem 

0 pluimen
J0eri
Gewaardeerd verkenner

@Totem 

Ik heb een Compal modem.(staat nog Mobistar op). Dit wil zeggen dat ik de update voor de bridge mode niet krijg?

Moet ik betalen voor een modem swap?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen