Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-12-19 15h41
Antwoorden: 130 antwoorden
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Ugh @CornelisS,
Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Beste @Totem
Ik heb een siligence modem op versie D22F.EG00.15.01.OBE.02.05
Ik kan de bridge modus nergens terugvinden?
Zit ik op de juiste versie of moet ik nog een update krijgen?
Bedankt!
@SeppeC schreef:
Beste @Totem
Ik heb een siligence modem op versie D22F.EG00.15.01.OBE.02.05
Ik kan de bridge modus nergens terugvinden?
Zit ik op de juiste versie of moet ik nog een update krijgen?
Bedankt!
@SeppeC Mijn versie is D22F.EG00.15.01.OBE.02.06
Ik vind de bridge mode onderaan als ik naar Your Modem ga
@Gregory bedankt voor de info!
Mijn modem heeft de update voor de bridge modus nog niet gehad.
de helpdesk kon de update ook niet pushen naar de modem en ze hebben het doorgegeven aan de 2de lijn.
Hopelijk bellen ze snel terug of misschien komt de update nog vanzelf.
@SeppeC schreef:
@Gregory bedankt voor de info!
Mijn modem heeft de update voor de bridge modus nog niet gehad.
de helpdesk kon de update ook niet pushen naar de modem en ze hebben het doorgegeven aan de 2de lijn.Hopelijk bellen ze snel terug of misschien komt de update nog vanzelf.
Afwachten dan, @SeppeC Hopelijk komt die er vlug aan