Pisteur confirmé
•
11 Berichten
NAT Type D via tethering
Hallo,
Ik wil online kunnn gamen via hotspot op de GSM.
Dit gaat momenteel niet omdat ik een NAT type D krijg van Orange en dus ik online op veel plaatsen geblokkeerd word om effectief te kunnen spelen tegen andere mensen.
Ik wil namelijk online kunnen spelen op mijn Switch en browsen in de shop etc dit lukt maar als Nintendo ziet dat ik NAT type D heb kan ik niet matchmaken en tegen andere mensen spelen. Een vriend van mij kan dit wel want hij krijgt Type B van Mobile Vikings kaartje nog (die hij moet vernieuwen binnenkort)
Kan dit aan mijn GSM liggen?

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Flitser dit probleem kan hem aan uw GSM liggen. U kan in de modem van Orange uw NAT type niet aanpassen , zo ver mijn kennis gaat , andere mogen aanvullen. Ook op uw GSM kan u het NAT type niet aanpassen naar mijn weten heeft deze ook niet om te functioneren. Dus ik vrees er voor dat het probleem zich blijft stellen tenzij er een andere oplossing is. Maar dat zou u eens moeten googlen.
0
0
Jerre
Guerisseur confirmé
•
363 Berichten
@Flitser via tethering zit je Nintendo Switch achter dubbele NAT omdat je smartphone zelf geen publiek IP adres krijgt.
De klantendienst kan je misschien andere APN instellingen geven waarmee je wel een publiek IP adres krijgt.
4
0
Jerre
Guerisseur confirmé
•
363 Berichten
Correctie: 3GB extra data met de Surf Extra Card enkel met een Pro Pack.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @Flitser,
Jij kan inderdaad je NAT type manueel niet aanpassen, daarvoor heb je de hulp nodig van onze Orange-stamleden van de technische dienst. Je kan hen bereiken op het gratis nummer 5000.
Veel spelplezier!
Dans de overwinning tot in de nacht
✋ Totems Saluut ✋
6
0