annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAT type veranderen

Topic gestart op: 31-10-18 09h48

Antwoorden: 40 antwoorden

Woutert
Gewaardeerd verkenner

NAT type veranderen

Beste,

De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.

Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.

Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Labels (3)
40 ANTWOORDEN 40
Flitser
Gewaardeerd verkenner

Ik had even met support zitten bellen maar daar kon niemand mij verder helpen. De persoon was ook even weg om het te gaan vragen maar zei nadien dat ik wel kan joinen maar niet hosten. Maar geen van beide werkt

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik had even met support zitten bellen maar daar kon niemand mij verder helpen. De persoon was ook even weg om het te gaan vragen maar zei nadien dat ik wel kan joinen maar niet hosten. Maar geen van beide werkt

Ugh @Flitser,

 

Ow :-(!

 

Je kan je APN-instellingen helaas niet zelf aanpassen. Kan je een rookseintje sturen naar de Orange-stamleden op onze sociale kanalen Facebook & Twitter. Vermeld gerust Totem in je gesprek. Zij weten wat doen ;-)!

 

@Jerre: bedankt voor je rooksignaal 💨!

 

 

Laat het kleurrijke pluimen regenen

Totems Groet

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem Blijkbaar kunnen ze voor mij enkel iets doen als ik een zakelijk abonnement heb. Mss tijd voor eens te kijken bij de concurrent want ik weet dat het daar wel werkt :). Jammer wel, ik zie wel wat ik doe

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem Blijkbaar kunnen ze voor mij enkel iets doen als ik een zakelijk abonnement heb. Mss tijd voor eens te kijken bij de concurrent want ik weet dat het daar wel werkt Smiley Vrolijk. Jammer wel, ik zie wel wat ik doe

Ugh @Flitser,

 

Daar wil ik graag een stokje voor steken. Mag ik je vragen om contact op te nemen met de Orange-stamleden op de sociale kanalen Facebook & Twitter? Dan kunnen ze je dossier onder de loep nemen.

 

Drink hoop uit de waterbron

Totems groet

0 pluimen
xNTx
Gewaardeerd verkenner

Is het nu mogelijk om een Publiek Ip op de flybox te krijgen , of niet?

Ik had namelijk graag de port-forwarding (virtual-server) opties in de modem gebruikt.

Ik heb al enkele keren gebeld met de helpdesk en krijg daar verschillende antwoorden:

- ja meneer, we hebben iets aangepast, herstart binnen een uur en dan is het in orde

- euh meneer, waar heb je het over? 

- meneer, dat gaat niet.

 

Maar voorlopig krijg ik nog steeds een (CGNAT) private ip op de flybox.

 

Alvast bedankt!

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen