Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-01-19 19h44
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb op 17 augustus 2018 een contract getekend voor een LOVE bundel, binnen een paar dagen zou Telenet al langskomen volgens de Orange medewerkster. Nu 17 januari 2019 is Telenet nog steeds niet langsgeweest ondanks de tientallen telefoontjes van mij aan Orange. De eerste weken kreeg ik van de helpdesk te horen dat het maximum een week zou duren, en als ik een week later terugbelde kreeg ik weer hetzelfde antwoord. Soms stuurden ze me zelf een nieuw contract omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Via de Special Support van orange heb ik al verschillende keren datums doorgegeven voor Telenet maar ook daar word zeer amateuristisch gewerkt. Als ik na een week terugbel omdat ik nog geen datum heb doorgekregen krijg ik te horen dat ze de datums vergeten door te sturen zijn naar Telenet, andere keren is het dat Telenet na een week nog niet geantwoord heeft enz...
Denken jullie dat het ooit nog in orde komt of moet ik Orange gewoon dumpen aangezien ze hun beloftes totaal niet nakomen. En wat voor compensaties kan ik verwachten voor zulke wachttijden.
Als er Orange medewerkers willen reageren liefst niet met commentaren zoals 'De aanhouder wint' of 'Dat zou niet mogen gebeuren' want die ben ik ondertussen beu gehoord. Kom liever met een oplossing.
beste ,
ondertussen werkt alles , alleen is het nog afwachten wat de faktuur zal zijn ..
de aansluiting bij mij is gebeurd op 19 feb , en via mn vorige provider ( telenet )
heb ik juist de melding gekregen dat bij hen alles afsluit op 7 maart !!
dus overlap , maw meer kost ...
compensatie is nu ook weer dat niet dat ik de kosten kan betalen laat staan dubbel telenet & oragne
maw alles behalve service en zeker niet om mensen aan te moedigen om bij orange te komen
mvg kris
beste ,
ondertussen werkt alles , alleen is het nog afwachten wat de faktuur zal zijn ..
de aansluiting bij mij is gebeurd op 19 feb , en via mn vorige provider ( telenet )
heb ik juist de melding gekregen dat bij hen alles afsluit op 7 maart !!
dus overlap , maw meer kost ...
compensatie is nu ook weer dat niet dat ik de kosten kan betalen laat staan dubbel telenet & oragne
maw alles behalve service en zeker niet om mensen aan te moedigen om bij orange te komen
mvg kris
Ugh @krwi1967,
Kan een (rook)seintje geven via de sociale kanalen (Facebook of Twitter) eenmaal je factuur online is?
Dan kunnen zij dit voor je bekijken.
Ik duim alvast voor een happy ending. 🙂
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
🏹 Totems Saluut 🏹
prima
zal ik doen ,
heb tot op heden nog gn faktuur ontvagen
grtzkris
Ben je al in de shop van orange zelf langs geweest en je beklag gaan doen? Deze helpen je meestal het beste, en zeker compensatie eisen! Die zal je dan ook krijgen ook als zij vanuit de winkel gaan bellen 😉
Ik heb op 17 augustus 2018 een contract getekend voor een LOVE bundel, binnen een paar dagen zou Telenet al langskomen volgens de Orange medewerkster. Nu 17 januari 2019 is Telenet nog steeds niet langsgeweest ondanks de tientallen telefoontjes van mij aan Orange. De eerste weken kreeg ik van de helpdesk te horen dat het maximum een week zou duren, en als ik een week later terugbelde kreeg ik weer hetzelfde antwoord. Soms stuurden ze me zelf een nieuw contract omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Via de Special Support van orange heb ik al verschillende keren datums doorgegeven voor Telenet maar ook daar word zeer amateuristisch gewerkt. Als ik na een week terugbel omdat ik nog geen datum heb doorgekregen krijg ik te horen dat ze de datums vergeten door te sturen zijn naar Telenet, andere keren is het dat Telenet na een week nog niet geantwoord heeft enz...
Denken jullie dat het ooit nog in orde komt of moet ik Orange gewoon dumpen aangezien ze hun beloftes totaal niet nakomen. En wat voor compensaties kan ik verwachten voor zulke wachttijden.
Als er Orange medewerkers willen reageren liefst niet met commentaren zoals 'De aanhouder wint' of 'Dat zou niet mogen gebeuren' want die ben ik ondertussen beu gehoord. Kom liever met een oplossing.
Ugh @Eymin,
Ik stak mijn licht op bij de Orange-stamleden en zij meldden me dat deze week de technieker langs komt. Zij zouden ook een compensatie voorzien voor inderdaad een zeer lange wachttijd. Waarvoor een welgemeende dank je wel voor je geduld én begrip!
Ga waarheen de wind je brengt
🏹 Totems Saluut 🏹