annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 5 maanden nog steeds geen aansluiting internet

Topic gestart op: 17-01-19 19h44

Antwoorden: 12 antwoorden

Eymin
Aspirant verkenner

Na 5 maanden nog steeds geen aansluiting internet

Ik heb op 17 augustus 2018 een contract getekend voor een LOVE bundel, binnen een paar dagen zou Telenet al langskomen volgens de Orange medewerkster. Nu 17 januari 2019 is Telenet nog steeds niet langsgeweest ondanks de tientallen telefoontjes van mij aan Orange. De eerste weken kreeg ik van de helpdesk te horen dat het maximum een week zou duren, en als ik een week later terugbelde kreeg ik weer hetzelfde antwoord. Soms stuurden ze me zelf een nieuw contract omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Via de Special Support van orange heb ik al verschillende keren datums doorgegeven voor Telenet maar ook daar word zeer amateuristisch gewerkt. Als ik na een week terugbel omdat ik nog geen datum heb doorgekregen krijg ik te horen dat ze de datums vergeten door te sturen zijn naar Telenet, andere keren is het dat Telenet na een week nog niet geantwoord heeft enz...  

Denken jullie dat het ooit nog in orde komt of moet ik Orange gewoon dumpen aangezien ze hun beloftes totaal niet nakomen. En wat voor compensaties kan ik verwachten voor zulke wachttijden.

Als er Orange medewerkers willen reageren liefst niet met commentaren zoals 'De aanhouder wint' of 'Dat zou niet mogen gebeuren' want die ben ik ondertussen beu gehoord. Kom liever met een oplossing.

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
krwi1967
Aspirant verkenner

Beste ,

ik heb vorige wk een pakket laten installeren,

en heb ook geen wifi sinds dinsdag !

 

ik probeer iedereen te bereiken , maar dit blijkt niet vanzelf te gaan ..

ik krijg een ticket dat ze hebben aangemaakt ,en vele beloftes , maar daar moet ik het mee stellen

 

klant n 1.4986528

ticket 44344978

 

thx kris

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste ,

ik heb vorige wk een pakket laten installeren,

en heb ook geen wifi sinds dinsdag !

 

ik probeer iedereen te bereiken , maar dit blijkt niet vanzelf te gaan ..

ik krijg een ticket dat ze hebben aangemaakt ,en vele beloftes , maar daar moet ik het mee stellen

 

klant n 1.4986528

ticket 44344978

 

Ugh @krwi1967,

 

Snap dat dit frustrerend kan zijn! Mijn collega heeft je berichtje goed ontvangen op je Facebook en zal je zo snel mogelijk antwoorden.

Hoop dat dit snel wordt opgelost!

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

 

🏹 Totems Groet 🏹

 

0 pluimen
krwi1967
Aspirant verkenner

thx voor u reactie ..

 

heb je een idee wanneer ik een antw kan verwachten .. ??

ik hoop dat je begrijp dat ik met 2 kinderen , welke werken moeten indienen en alles via internet gebeurd

echt wel in de problemen zit ,en nu dagelijk mn kinderen bij famillie hun huiswerk moet laten maken ,welke

echt niet bevorderbaar is voor de sfeer .

thx en hopende op een snelle reactie

 

grt

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

thx voor u reactie ..

heb je een idee wanneer ik een antw kan verwachten .. ??

ik hoop dat je begrijp dat ik met 2 kinderen , welke werken moeten indienen en alles via internet gebeurd

echt wel in de problemen zit ,en nu dagelijk mn kinderen bij famillie hun huiswerk moet laten maken ,welke

echt niet bevorderbaar is voor de sfeer .

thx en hopende op een snelle reactie

 

grt

Ugh @krwi1967,

 

Is het intussen alles in orde gekomen?


Laat zeker een rookseintje achter!

 

Dans de overwinning tot in de nacht

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen