annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk problemen

Topic gestart op: 18-07-20 21h55

Antwoorden: 10 antwoorden

Munneke
Veteraan verkenner

Netwerk problemen

OPGELOST

Wat is er nu weer gaande @Totem?

Tegenwoordig is het wel dikwijls en zeker in het weekend 😥. Klantendienst is ook niet beschikbaar...  Hopelijk gaat hier wel snel een oplossing voor komen want hoor langst alle kanten dat mensen het meer dan beu zijn.  Wij willen binnenkort ook een zaak opstarten, als het dan nog niet beter is dan ga ik met de zaak wel een andere oplossing moeten zoeken, iets dat we als +18 jaar klant zijnde niet leuk vinden... 

hoor graag wat de oplossingen zijn 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Munneke
Veteraan verkenner

@Josette Hartelijk dank voor uw tips.  Echter denk ik niet dat het probleem bij ons zit...  niet als mijn kameraden uit Brugge, Boom, wommelgem, Mortsel, Borsbeek etc allemaal tegelijkertijd problemen hebben.

Tegenwoordig is dit minstens 1 x per week.  Ik heb veel geduld en blijf ook in Orange geloven, maar ooit geraakt dat geduld wel op.  Als mijn zaak erdoor in gedrang gaat komen dan zal ik echter minder geduld hebben 😬

Heb 5 vrienden die me gisteren een bericht stuurde dat zij het nu meer dan beu zijn en ze gaan kijken om over te stappen.  Dus dit gezegd zijnde...  het is tevens een boodschap aan Orange dat ze best iets ondernemen of communiceren naar klanten toe want dit zijn er maar 5 uit mijn kleine kring maar ben er zeker van dat er nog zoveel anderen zijn 😔

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Munneke  schreef:

Wat is er nu weer gaande @Totem?

Tegenwoordig is het wel dikwijls en zeker in het weekend 😥. Klantendienst is ook niet beschikbaar...  Hopelijk gaat hier wel snel een oplossing voor komen want hoor langst alle kanten dat mensen het meer dan beu zijn.  Wij willen binnenkort ook een zaak opstarten, als het dan nog niet beter is dan ga ik met de zaak wel een andere oplossing moeten zoeken, iets dat we als +18 jaar klant zijnde niet leuk vinden... 

hoor graag wat de oplossingen zijn 


Ugh @Munneke,

Er is geen incident open momenteel. Probeer zeker onze tips&tricks om je verbinding te verbeteren. Als het niet gaat mag je sowieso contact opnemen met de technische dienst zodat ze je verbinding controleren.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Munneke
Veteraan verkenner

@Totem Het is toch heel vreemd dat mensen verspreid over België, op dezelfde problemen hebben met wifi en 4G 🤔

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Munneke  kan ook zijn dat Telenet problemen heeft en dan hoeft het niet gelegen zijn aan Orange. Je weet dat Orange de kabel gebruikt van Telenet en als Telenet problemen heeft kan Orange op dat moment ook een soort storing ervaren. De Tap de Nodes de padestoelen in de straat dat zijn allemaal verbindingsstukken die Telenet in beheer heeft. Als daar storingen op zitten kan Orange daar heel weinig aan doen. Je kan dan altijd je probleem door geven aan Orange en die zullen dan moeten bekijken met Telenet wat er aan de hand kan zijn. Ik had gisteren ook problemen met Telenet en dat kan voorvallen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Munneke  zover ik heb kunnen zien zijn er geen storingen dus er is nergens een probleem gemeld. Misschien eens opstarten van de modem dat het kan verhelpen. Betreft die 5 vrienden ook geen probleem gemeld van een storing zo ver ik kan zien in die regio. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen