annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk problemen

Topic gestart op: 18-07-20 21h55

Antwoorden: 10 antwoorden

Munneke
Veteraan verkenner

Netwerk problemen

OPGELOST

Wat is er nu weer gaande @Totem?

Tegenwoordig is het wel dikwijls en zeker in het weekend 😥. Klantendienst is ook niet beschikbaar...  Hopelijk gaat hier wel snel een oplossing voor komen want hoor langst alle kanten dat mensen het meer dan beu zijn.  Wij willen binnenkort ook een zaak opstarten, als het dan nog niet beter is dan ga ik met de zaak wel een andere oplossing moeten zoeken, iets dat we als +18 jaar klant zijnde niet leuk vinden... 

hoor graag wat de oplossingen zijn 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Munneke
Veteraan verkenner

@Josette Hartelijk dank voor uw tips.  Echter denk ik niet dat het probleem bij ons zit...  niet als mijn kameraden uit Brugge, Boom, wommelgem, Mortsel, Borsbeek etc allemaal tegelijkertijd problemen hebben.

Tegenwoordig is dit minstens 1 x per week.  Ik heb veel geduld en blijf ook in Orange geloven, maar ooit geraakt dat geduld wel op.  Als mijn zaak erdoor in gedrang gaat komen dan zal ik echter minder geduld hebben 😬

Heb 5 vrienden die me gisteren een bericht stuurde dat zij het nu meer dan beu zijn en ze gaan kijken om over te stappen.  Dus dit gezegd zijnde...  het is tevens een boodschap aan Orange dat ze best iets ondernemen of communiceren naar klanten toe want dit zijn er maar 5 uit mijn kleine kring maar ben er zeker van dat er nog zoveel anderen zijn 😔

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

@Munneke  goedemorgen ik ben Totem wel niet

maar probeer je toch te antwoorden.

Ja kan als je nog eens problemen hebt eerst hier eens gaan lezen: 

Als dat niet heeft geholpen, zet alle apparaten volledig uit!

Ga dan naar je modem en router en trek ook daar alle stekkers uit de muur.

Nu 10 minuten geduld. Steek daarna de modem en router terug in en ja

weer even geduld is een schone zaak af en toe.

Als alle lichtjes op de modem branden zet je jouw apparaten terug aan.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Munneke
Veteraan verkenner

@Josette Hartelijk dank voor uw tips.  Echter denk ik niet dat het probleem bij ons zit...  niet als mijn kameraden uit Brugge, Boom, wommelgem, Mortsel, Borsbeek etc allemaal tegelijkertijd problemen hebben.

Tegenwoordig is dit minstens 1 x per week.  Ik heb veel geduld en blijf ook in Orange geloven, maar ooit geraakt dat geduld wel op.  Als mijn zaak erdoor in gedrang gaat komen dan zal ik echter minder geduld hebben 😬

Heb 5 vrienden die me gisteren een bericht stuurde dat zij het nu meer dan beu zijn en ze gaan kijken om over te stappen.  Dus dit gezegd zijnde...  het is tevens een boodschap aan Orange dat ze best iets ondernemen of communiceren naar klanten toe want dit zijn er maar 5 uit mijn kleine kring maar ben er zeker van dat er nog zoveel anderen zijn 😔

Josette
Wijze
Wijze

@Munneke  bedankt.

Wat je ook nog doen kan is eens via Messenger van FB contact opnemen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Kan ook 2 daagjes duren eer ze antwoorden.

Maar dan hang je géén uren aan de telefoon.

Er is ergens een oplossing voor maar de juiste vinden hé.

Overal verlof, werknemers te weinig corona toestanden die weer opflakkeren.

Niet goed op dit moment. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Bethesda
Ervaren verkenner

Hier ook soms problemen. En wat ik dan raar vind is dat bepaalde site's niet werken google,facebook oa. De radio's van de VRT blijven wel werken

h1
Aspirant verkenner

laatste tijd reeds een aantal maal voorgekomenGisteren tussen 20:000 en 23:00 verschillende problemen gehad met de Orange DNS server. 
Deze zorgt ervoor dat een site wordt gevonden.(een soort waze voor internet)
Als je op een site was kon je verder werken (vb vrt radio) maar bij het ophalen van een pagina vind hij deze niet meer want de weg wordt niet meer gevonden. 

meer uitleg en mogelijke oplossing vind je hier https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/alternatieve-dns-instellen
Als je graag hebt ddat de DNS server  ook ervoor  zorgt dat je iet op phising sites komt  lees je best even volgende https://www.gratissoftware.nu/gratis-dns-servers.php
 
https://www.techradar.com/news/best-dns-server

Leden met de meeste pluimen