Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-18 10h50
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste een week geleden nieuw abbonement aangevraagd bij orange helaas deed telenet een weigering zonder opmerking via de orange klantendienst
orange ging nieuwe aanvraag doen zodat telenet berplicht was de nummers vrij te geven maar,
gat mijn afspraak voor tv internet dan nog door vandaag of niet
@Fonsgen Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
Beste een week geleden nieuw abbonement aangevraagd bij orange helaas deed telenet een weigering zonder opmerking via de orange klantendienst
orange ging nieuwe aanvraag doen zodat telenet berplicht was de nummers vrij te geven maar,
gat mijn afspraak voor tv internet dan nog door vandaag of niet
Ugh! @Fonsgen
Via dit platvorm kunnen we je daar niet echt een antwoord op geven.
Inzake deze vragen richt je je best tot contactpunten met de klantendienst.
Totem