Pisteur confirmé
•
9 Berichten
Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes

Geaccepteerde oplossing
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @Jorik,
Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:
Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse
Klik op fixed phone details
Opgelet !
Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.
Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur
Vrij ben je in je dromen
🏹 Totems Groet 🏹
4
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Jorik Als u kijkt in uw klantenzone gaat u naar facturen. Daar kan u een keus maken uit drie optie's , globale factuur , overzichts factuur en een gedetaileerde factuur. Als u die laatste pakt ziet u op die factuur welke oproepen u gedaan heeft.
2
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Jorik heb eens gekeken , want belofte maakt schuld , en ook ik zie geen details op de factuur van de vaste lijn. Denk dat het er niet op komt omdat men onbeperkte belminuten heeft maar aan de andere kant ziet men niet de nummers. Zou eens de klantendienst bellen of u kan aanvragen dat dit wel op de factuur komt. Normaal gezien zou het op de factuur moeten komen om te weten welke nummers er gebeld worden . Ook als het gaat om premium nummers.
4
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Jorik Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
0