Profiel van Jorik

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Geaccepteerde oplossing

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Ugh  @Jorik,

 

Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:

 

Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse

 

 

Klik op fixed phone details

Opgelet !

Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.

Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur

 

 

 

 

Vrij ben je in je dromen

  🏹 Totems Groet 🏹

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

Bedankt voor de toelichting, maar ik krijg momenteel volgende foutmelding (zowel op mijn huidige factuurperiode, als de vorige facturen):

Temporarily Unavailable
The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable.

We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.

 

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Bedankt voor de toelichting, maar ik krijg momenteel volgende foutmelding (zowel op mijn huidige factuurperiode, als de vorige facturen):

 

Temporarily Unavailable The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable. We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.

 

Ugh @Jorik,

 

Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding, gewaardeerd verkenner?

 

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

🏹 Totems Groet 🏹

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

@Totem: Helaas nog geen beterschap. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser, maar heb ook geen geprobeerd in Microsoft Edge, beiden geven de foutmelding zoals ik eerder beschreef.

Toch bedankt voor uw opvolging!

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

@Totem: Helaas nog geen beterschap. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser, maar heb ook geen geprobeerd in Microsoft Edge, beiden geven de foutmelding zoals ik eerder beschreef.

Toch bedankt voor uw opvolging!

Ugh @Jorik,

 

In overleg met de Orange-stamleden van de technische dienst, raadt Totem je aan om contact met ze op te nemen.

 

Je kan hen contacteren via het gratis nummer 5000: optie 4-3-2-1.


Ze verwachten je rooksein.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totems Saluut 🏹

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Jorik Als u kijkt in uw klantenzone gaat u naar facturen. Daar kan u een keus maken uit drie optie's , globale factuur , overzichts factuur en een gedetaileerde factuur. Als u die laatste pakt ziet u op die factuur welke oproepen u gedaan heeft. 

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

@patrick2: inderdaad, ik heb het gevonden.

Maar ik zie enkel een detail van mijn GSM, ik vermoed dat de extra kosten vanaf mijn vaste lijn komen, en hiervan zie ik geen gedetailleerde lijst?

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Jorik nu ben ik niet zeker maar dat zou erop moeten staan. Ik ga straks als ik thuis ben voor u kijken op mijn factuur omdat ik ook een vaste lijn heb

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Jorik heb eens gekeken , want belofte maakt schuld , en ook ik zie geen details op de factuur van de vaste lijn. Denk dat het er niet op komt omdat men onbeperkte belminuten heeft maar aan de andere kant ziet men niet de nummers. Zou eens de klantendienst bellen of u kan aanvragen dat dit wel op de factuur komt. Normaal gezien zou het op de factuur moeten komen om te weten welke nummers er gebeld worden . Ook als het gaat om premium nummers.

Super User

 • 

7.2K Berichten

@patrick2

Ik heb geen vaste lijn, dus kan niet checken. Heb je op een papieren factuur gekeken of via de app? Via de app kun je een gedetailleerde factuur bekijken. Staat daar ook niks op?

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

Heb net een mailtje gestuurd naar de klantendienst.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Cdt24801 dit is bekeken in een gedetaileerde factuur die ik elke maand krijg . Dus de aanrekening opvragen via de klantenzone en dan gedetaileerde factuur

Super User

 • 

7.2K Berichten


@patrick2  schreef:

@Cdt24801 dit is bekeken in een gedetaileerde factuur die ik elke maand krijg . Dus de aanrekening opvragen via de klantenzone en dan gedetaileerde factuur


Ok, dan is het inderdaad niet beschikbaar ..Smiley triste

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Jorik  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Loading...