Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-19 23h22
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Bij nader onderzoek op Orange guest, ben ik niet verder geraakt dan dit:
* Wanneer ik m'n gsm aansluit op Orange Guest 835E (via wifi), dat het een wachtwoord moet worden ingevuld. Helaas kon ik niks vinden in m'n handleiding, noch op dit Tribe net. Ik kan dus voorlopig niet aansluiten, via gsm, op het Orange Guest. Zonder wachtwoord, is 'verbinden' onzichtbaar en kan ik niet op internet.
Heeft iemand meer ervaring of uitleg?
Alvast bedankt 🙂
Surfer
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Surfer normaal gezien is Orange Guest voor iemand die bij u thuis komt en wil laten surfen. Neemt niet wezg natuurlijk dat u het zelf niet kan gebruiken. U vind dit normaal achter op uw modem daar zit een ticker en daar zal uw wachtwoord op staan.
@Surfer normaal gezien is Orange Guest voor iemand die bij u thuis komt en wil laten surfen. Neemt niet wezg natuurlijk dat u het zelf niet kan gebruiken. U vind dit normaal achter op uw modem daar zit een ticker en daar zal uw wachtwoord op staan.
Hoi TomN,
Ik heb daarnet eens goed gekeken en helaas heb ik die 2 stickers niet ontvangen. Wat nu?
Surfer
Normaal gezien zou je toch moeten kunnen inloggen op uw eigen router. Eens dat je dat gedaan hebt kun je toch aan alle parameters van uw netwerk aan en kun je het wachtwoord van "Guest" op zijn minst zien en ook wijzigen.