Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-05-19 14h41
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi,
Ik overweeg om mijn Siligence-modem/router te veranderen en over te stappen naar een router met ingebouwde vpn-server.
Maar ik vind haast geen enkele router waar ik de coax-kabel kan ingeplugd worden.
Mijn vraag is dan is deze coax-kabel überhaupt nodig? En kent er iemand een router (met vpn-server) waar ik desgevalland de coax-kabel kan aansluiten?
Bednakt voor jullie antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo @Tony13,
Een router (of bijv. een Raspberry Pi) met VPN server kan je op de Orange router aansluiten, je dient dan enkel een port forwarding in te stellen zodat de VPN verbinding op het juiste toestel toekomt.
Hallo @Tony13,
Een router (of bijv. een Raspberry Pi) met VPN server kan je op de Orange router aansluiten, je dient dan enkel een port forwarding in te stellen zodat de VPN verbinding op het juiste toestel toekomt.
dank je wel! zal ik proberen!
@Tony13 schreef:
dank je wel! zal ik proberen!
Maar zoals ik in het begin reeds aanhaalde: dit werkt niet met alle types modem van Orange. Heb je het juiste type? Het was daarom dat ik naar @Jerre refereerde omdat volgens hem het met zijn type lukte om dubbele NAT te vermijden.
Herlees eens mijn allereerste antwoord op uw vraag ...
Als je niks inzit met dubbele NAT dan kan je elke modem gebruiken van Orange, gewoon een eigen router aanhangen en klaar is kees.