annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange mesh WiFi

Topic gestart op: 16-12-20 00h19

Antwoorden: 8 antwoorden

elguapo
Gewaardeerd verkenner

Orange mesh WiFi

Wat een drama zijn deze toestellen wel niet. Heb een duopack en zijn alle twee bekabeld aan modem, maar vallen constant uit (terwijl het internet via de modem wel in orde blijft). 

Vorige week maandag voor naar Orange gebeld, hun back office ging mij terugbellen tegen donderdag, nog steeds niets gehoord uiteraard. 

ik ga een mesh installatie van TP Deco kopen. Echt een schande dat Orange zo een broltoestellen durft aan te bieden. 100 euro weggesmeten. 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
elguapo
Gewaardeerd verkenner

Ik moet zeggen, sinds mijn geklaag hier, werkt de WiFi mesh perfect. Geen enkele keer meer uitgevallen. Al een geluk, want van de beruchte “back Office” van Orange heb ik nooit terug gehoord.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@elguapo  goedemorgen,

zover ik lezen kan zijn er velen tevreden over.

Je kan bij de zoekfunctie eens ingeven, Orange mesh WiFi

Je kan hier ook op de blauwe hier klikken en lezen gaan.

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@Josette 

Uw link werkt niet.

Kan je deze nakijken?
Onderstaande foutmelding komt boven.

scrnli_16-12-2020 12-42-16.png

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Law  bedankt voor de melding.

Kan het daar niet veranderen, stom.

Dan plak ik het zo.

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Vraag-mesh-wifi-orange/m-p/68445

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen