annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange mesh WiFi

Topic gestart op: 16-12-20 00h19

Antwoorden: 8 antwoorden

elguapo
Gewaardeerd verkenner

Orange mesh WiFi

Wat een drama zijn deze toestellen wel niet. Heb een duopack en zijn alle twee bekabeld aan modem, maar vallen constant uit (terwijl het internet via de modem wel in orde blijft). 

Vorige week maandag voor naar Orange gebeld, hun back office ging mij terugbellen tegen donderdag, nog steeds niets gehoord uiteraard. 

ik ga een mesh installatie van TP Deco kopen. Echt een schande dat Orange zo een broltoestellen durft aan te bieden. 100 euro weggesmeten. 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
FlashWeave
Ervaren verkenner

Helemaal mee eens.  De Orange mesh wifi is schandalig slecht.
Zie mijn andere posts.

Dat er problemen zijn gaf Orange zelf al aan op 11/12: Lokale problemen op de Mesh Wifi - Tribe (orange.be)
Over een oplossing wordt blijkbaar niet gecommuniceerd, en de klantendienst is echt schandalig.  Eerstelijns compleet onbekwaam om te antwoorden, tweedelijns houdt zich niet aan de afspraken, en belt niet terug.

0 pluimen
elguapo
Gewaardeerd verkenner

Echt een ramp inderdaad. Ik ben kwaad op mijzelf dat ik mij heb laten vangen om dat te kopen. Voor 20 euro meer heb je een Wifi Mesh systeem van TP Link waar alle recensies lovend over zijn.

FlashWeave
Ervaren verkenner

Ik deel je gevoel.  "If it seems too good to be true, it probably is" blijkt weer te kloppen.  De prijs is scherp / mooi, maar daarmee is alles gezegd.

0 pluimen
FlashWeave
Ervaren verkenner

Ter info: op deze pagina een update van mijn situatie:

Re: Hoofd Mesh module herstart elke ... minuten - Pagina 2 - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen