annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap Telenet naar Orange

Topic gestart op: 11-03-22 17h51

Antwoorden: 4 antwoorden

Sofie1988
Rekruut scout

Overstap Telenet naar Orange

Beste, 

Drie weken geleden hebben wij beslist om de overstap te maken van Telenet naar Orange. We namen beide een gsm- abonnement en ook een voor internet en televisie in onze nieuwbouw. 

Internet en tv zijn ze vorige week komen installeren. Onze gsm’s zijn nog altijd niet actief. We kunnen momenteel al drie weken niet bellen of sms’sen. 

Elke dag bellen we naar de klantendienst om dit te melden, ze verbinden ons eerst door ( waardoor je het verhaal steeds 2x moet doen) om dan te horen dat ze het gaan melden aan de achterliggende dienst en ze me gaan terugbellen. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd!!! Ze beloven me steeds een compensatie maar daar heb ik ook nog niets van gehoord.. 

Wij hopen dat dit nog in orde komt maar zijn het wachten beu. Ons geduld is op.

Ik raad het dus ten sterkste af om de overstap te maken. 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
TomB
Orange-werknemer

Beste @Sofie1988 ,

Spring eens binnen in een winkel. We kunnen dan nagaan waarom de nummer niet over komt. Dit kunnen verschillende zaken zijn.
- Simkaart niet actief bij donor operator
- Simkaart nr Telenet niet juist
- Indien het op een BTW nr staat bij Telenet klantennummer niet juist
- Simkaart niet geactiveerd via website 
- Telenet geeft nummers niet vrij
- Technisch probleem

Het kan dus even goed zijn dat uw probleem helemaal niets met Orange te maken heeft.
Als de gsm nummers niet bij Orange actief zijn op deze moment kan u steeds nog uw Telenet simkaarten gebruiken. Normaal gezien is er sowieso één operator actief.
Nadien kunnen we inbellen naar onze achterliggende diensten om de aanvraag voor de mobiele nummers te herlanceren. 

Groeten,
Tom
Shop Medewerker

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan heb je wel heel veel pech gehad @Sofie1988 

Ik heb die overstap ook gedaan.  Een vriendin van mij ook.  Zonder enig probleem

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofie1988 

Toevallig het nummer toch niet opgezegd bij Telenet ? Moest je dat doen dan kan er geen nummer overdracht plaats vinden. 

Ook nog een tip check altijd de simkaartnummers af of de juiste nummers zijn door gegeven één verkeerd cijfer en er kan ook geen nummer overdracht plaats vinden. 

Nog een andere mogelijkheid is dat je nummers zijn blijven hangen bij de overdracht en dan dienen Telenet en Orange en dit samen onderling uit te zoeken en op te lossen. Maar dat laatste is een kleinere kans niet weg nemend dat het niet kan gebeuren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Sofie1988  goedenavond,

hebben jullie bij de vorige provider alles netjes opgezegd?

Niet fijn om dit te moeten lezen.

Als dat Telenet was die kunnen ezelen.

Neem contact op met FB -Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Die reageren goed.

 

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen