Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-22 03h52
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste,voor de zoveelste keer dat er s’nachts continu internet uitval is.het is echt niet leuk meer dit is soms drie dagen de week dat dit probleem er is.modem herstarten helpt niet soms werkt het na een kwartier terug maar valt het terug uit 10 min later en zo gaat het soms uren door.als dit niet verholpen kan worden moet ik naar een andere provider uitkijken.ik zal de enige niet zijn in de omgeving boom met dit probleem.hopelijk geraakt dit opgelost.alvast bedankt
Het is zowel kabel als draadloos dat het uitvalt.dan gaat de modem ook op het 2lichtje blijven pinken en zelfs uit zetten en weer opstarten helpt niet.Mvg
Dan zou ik eens doen wat @Josette aangeraden heeft en eens een meting op je lijn laten doen. Of wel is het de modem of wel is er iets aan je lijn waardoor het uitvalt.
In het beste geval dan komen ze direct een nieuwe modem installeren en in het slechtste geval dienen ze iets aan je lijn te doen als daar de oorzaak ligt.
@ANASH82 goedemorgen, niet fijn om dit te moeten lezen.
Neem eens contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Die mensen zijn er om U te helpen, wij kunnen je alleen maar raad geven.