annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi maar geen internet

Topic gestart op: 20-03-22 17h30

Antwoorden: 10 antwoorden

CindyV
Gewaardeerd verkenner

Wifi maar geen internet

OPGELOST

Ik heb vandaag geen toegang tot internet via wifi. 

Ik heb al 2 maal de modem uitgetrokken (alle kabels) en terug op gestart. 

De US knop knippert en de online knop brandt niet. Iemand een idee of ik het zelf kan oplossen? 

 

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CindyV
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen kwam de technieker langs. 

Er was een fout met een coax kabel en ook de kabel van modem naar netwerkverdeler zat er een slechte kabel. De details ken ik niet, maar de kabels waren de boosdoener

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
CindyV
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen kwam de technieker langs. 

Er was een fout met een coax kabel en ook de kabel van modem naar netwerkverdeler zat er een slechte kabel. De details ken ik niet, maar de kabels waren de boosdoener

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CindyV 

Dus het was een 'intern' probleem met de bekabeling dat kan ook gebeuren. 

Maar het belangrijkste je probleem is opgelost en bedankt om deze oplossing met ons te delen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@CindyV  goedemorgen, van mij krijg je deze:

 

Welkom.png

Hoop voor jou dat het snel is opgelost.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CindyV 

Heb je al eens gezien of je nog internet hebt via de kabel rechtstreeks ? En kijk eens via je tv gids van de decoder of je nog 14 dagen vooruit kan gaan , op die manier kan je ook zien of je decoder nog verbonden is via het internet. Dan kun je er ook meestal wel uit afleiden of er nog internet is. 

Maar de online brand niet dus kan goed zijn dat er ergens een storing is bij jou zelf of een algemene storing waardoor er geen internet is. Je kan dit dan eens navragen bij de klantendienst maar ook kan je altijd eens kijken via deze weg. Let wel dat via de aangereikte link dat daar nog niet altijd alle meldingen te zien zijn en zeker niet als het probleem zich net of nog niet al te lange tijd vast gesteld zijn.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen