annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Packet Loss

Topic gestart op: 18-12-20 16h36

Antwoorden: 1 antwoord

Buffelstoot
Aspirant verkenner

Packet Loss

Sinds ongeveer een week is het voor mij niet meer mogelijk om (online) te gamen omwille van packet loss.
Hieronder is het resultaat van een test die ik heb uitgevoerd met WINMTR:

|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.0.1 - 0 | 175 | 175 | 2 | 3 | 18 | 3 |
| cust-2-96-110-94.dyn.as47377.net - 16 | 109 | 92 | 10 | 12 | 24 | 13 |
| 212.65.36.195 - 0 | 175 | 175 | 12 | 17 | 45 | 17 |
| 81.52.186.121 - 0 | 175 | 175 | 14 | 18 | 34 | 19 |
|hundredgige0-1-0-21.pastr4.paris.opentransit.net - 9 | 134 | 123 | 18 | 27 | 69 | 25 |
| 72.14.198.18 - 0 | 175 | 175 | 18 | 23 | 38 | 22 |
| 108.170.245.1 - 0 | 175 | 175 | 18 | 23 | 42 | 23 |
| 108.170.245.6 - 0 | 175 | 175 | 18 | 25 | 169 | 22 |
| 209.85.248.117 - 0 | 175 | 175 | 19 | 24 | 44 | 27 |
| 216.239.51.118 - 0 | 175 | 175 | 23 | 31 | 81 | 32 |
| 142.250.227.194 - 0 | 175 | 175 | 21 | 26 | 53 | 23 |
| 216.239.42.210 - 0 | 175 | 175 | 20 | 28 | 135 | 27 |
| 108.170.241.161 - 0 | 175 | 175 | 22 | 28 | 53 | 29 |
| 216.239.49.13 - 0 | 175 | 175 | 21 | 26 | 53 | 28 |
| ams15s40-in-f4.1e100.net - 0 | 175 | 175 | 20 | 26 | 48 | 23 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

Zoals je kan zien is de connectie naar mijn modem/router ok, maar daarna loopt het mis.
Ik ben verbonden via de kabel, NIET via wifi. (geen extra netwerkapparaten)

Wat ik al geprobeerd heb:

1. IPConfig - Renew & FlushDNS
2. Router herstarten
3. Kabel vervangen

Ik heb niets aan mijn setup gewijzigd, van de ene op de andere dag heb ik plots packet loss...
Wat moet ik doen aub?

Groeten

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Buffelstoot 

Heb je ook bedroevende resultaten wanneer je speedtests uitvoert?

Kun je op een normale manier uploaden en downloaden of gaat dat ook amper vooruit?

Kun je normaal surfen naar allerhande websites en daar bladeren zonder noemenswaardige vertragingen?

Als je in al deze situaties ook problemen hebt scheelt er waarschijnlijk iets aan de kabel die binnenkomt. Check eens bij de buren, als die ook op dezelfde kabel aangesloten zijn uiteraard. Een technieker van Orange laten komen is dan de volgende stap. te regelen via de klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen