Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-12-20 16h36
Antwoorden: 1 antwoord
Sinds ongeveer een week is het voor mij niet meer mogelijk om (online) te gamen omwille van packet loss.
Hieronder is het resultaat van een test die ik heb uitgevoerd met WINMTR:
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.0.1 - 0 | 175 | 175 | 2 | 3 | 18 | 3 |
| cust-2-96-110-94.dyn.as47377.net - 16 | 109 | 92 | 10 | 12 | 24 | 13 |
| 212.65.36.195 - 0 | 175 | 175 | 12 | 17 | 45 | 17 |
| 81.52.186.121 - 0 | 175 | 175 | 14 | 18 | 34 | 19 |
|hundredgige0-1-0-21.pastr4.paris.opentransit.net - 9 | 134 | 123 | 18 | 27 | 69 | 25 |
| 72.14.198.18 - 0 | 175 | 175 | 18 | 23 | 38 | 22 |
| 108.170.245.1 - 0 | 175 | 175 | 18 | 23 | 42 | 23 |
| 108.170.245.6 - 0 | 175 | 175 | 18 | 25 | 169 | 22 |
| 209.85.248.117 - 0 | 175 | 175 | 19 | 24 | 44 | 27 |
| 216.239.51.118 - 0 | 175 | 175 | 23 | 31 | 81 | 32 |
| 142.250.227.194 - 0 | 175 | 175 | 21 | 26 | 53 | 23 |
| 216.239.42.210 - 0 | 175 | 175 | 20 | 28 | 135 | 27 |
| 108.170.241.161 - 0 | 175 | 175 | 22 | 28 | 53 | 29 |
| 216.239.49.13 - 0 | 175 | 175 | 21 | 26 | 53 | 28 |
| ams15s40-in-f4.1e100.net - 0 | 175 | 175 | 20 | 26 | 48 | 23 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
Zoals je kan zien is de connectie naar mijn modem/router ok, maar daarna loopt het mis.
Ik ben verbonden via de kabel, NIET via wifi. (geen extra netwerkapparaten)
Wat ik al geprobeerd heb:
1. IPConfig - Renew & FlushDNS
2. Router herstarten
3. Kabel vervangen
Ik heb niets aan mijn setup gewijzigd, van de ene op de andere dag heb ik plots packet loss...
Wat moet ik doen aub?
Groeten
Heb je ook bedroevende resultaten wanneer je speedtests uitvoert?
Kun je op een normale manier uploaden en downloaden of gaat dat ook amper vooruit?
Kun je normaal surfen naar allerhande websites en daar bladeren zonder noemenswaardige vertragingen?
Als je in al deze situaties ook problemen hebt scheelt er waarschijnlijk iets aan de kabel die binnenkomt. Check eens bij de buren, als die ook op dezelfde kabel aangesloten zijn uiteraard. Een technieker van Orange laten komen is dan de volgende stap. te regelen via de klantendienst.