Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-23 10h42
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Sinds maandag zijn we overgegaan van Telenet naar Orange.
Ik heb een synology waar Plex Server op draait.
Ik heb plex altijd van buitenaf kunnen benaderen, maar nu niet meer.
Bij Telenet had ik port forwarding aan staan:
Ik heb dit ook bij Orange gedaan:
Maar toch werkt het niet.
Wat gaat er fout?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is opgelost.
DNS op nas stond nog naar Telenet en ineens ook een verkeerde fixed op ipv6.
Aangepast naar Orange en alles werkt!
Dan zal dat waarschijnlijk goed zijn
Als je een Siligence modem hebt : https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...
Je kunt evt ook in DMZ gaan als het niet lukt Hoe internetproblemen oplossen? | Orange België
Alle apparaten vind je hier Hoe internetproblemen oplossen? | Orange België
Kunt hier nog eens proberen Open Port Check Tool - Test Port Forwarding on Your Router (yougetsignal.com)
Maar zorg wel dat er geen firewall tussenzit die deze poorten blokkeert
Waar kan ik dit juist zien?
Sorry, maar ik moet m'n weg nog zoeken bij Orange.