Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-20 11h54
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo iedereen,
Sinds mijn overstap van Telenet naar Orange probeer ik om een poort van mijn modem tre openen om mijn smarthome systeem van buitenaf te kunnen bedienen.
Zoals het hoort heb ik het deze poort zelf geopend via de instellingen van mijn modem maar deze blijft echter gesloten.
Na verschillende contacten met de klantendienst kreeg ik gisteren doodleuk het antwoord dat Orange mij hiermee niet kan en mag helpen omwille van intern opgelegde regels hieromtrent.
Op het einde van het gesprek kwam het erop neer dat ik maar beter naar een andere provider kon overstappen.
Ik weet uit ervaring dat dit bij Telenet en Proximus probleemloos lukt om een poort te openen.
Ik heb ook al enkele hulplijnen geraadpleegd die meer verstand van IT hebben als ikzelf en alle instellingen blijken correct te zijn gebeurd.
Toch blijft de poort gesloten.
Kortom jullie zijn mijn laatste hoop om dit op te lossen en te vermijden dat ik (opnieuw) van provider moet veranderen.
Hopelijk weet iemand hoe dit op te lossen?
Hallo GB,
Bedankt voor je antwoord.
Ik vrees dat ik inderdaad ook verdere stappen zal moeten nemen en je voorbeeld moet volgen om naar Test-aankoop te stappen.
Sinds mijn post hier is er namelijk nog steeds niets veranderd.
Zeer jammer om te horen dat we zo vergaande stappen moeten ondernemen om gehoor te krijgen van Orange om uiteindelijk gewoon een correcte dienstverlening te verkrijgen.
Alvast bedankt voor je advies en hopelijk raakt dit snel opgelost.
Mvg
TW
Ik kan u daar ni mee helpen maar hier zijn wel mensen die heel veel weten ik weet bijna zeker dat er iemand tussen zit die jou kan helpen veel succes alvast