annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Port forwarding op TCG300 modem

Topic gestart op: 03-04-21 18h13

Antwoorden: 2 antwoorden

pietereerebout
Aspirant scout

Port forwarding op TCG300 modem

Hallo

Ik heb een deurbel die ik van buitenaf wil benaderen. Hiervoor heb ik een account bij NO-IP geactiveerd om Dynamic DNS te activeren.

Op de modem heb ik CGNAT uitgeschakeld en maak nu gebruik van een openbaar, niet-gedeeld IP adres.
Hierdoor kan ik de Port forwarding instellen.

Helaas lukt het niet. Alle instellingen staan correct, maar ik kan van buiten af geen verbinding maken met de deurbel-webpagina interface.

Doorheen dit forum wat gelezen en toch op wat problemen gestoten met deze modem. 

Is Port Forwading mogelijk met deze modem? Welke instellingen moet ik nog juist zetten? Ik gebruik geen eigen router en wens ook geen extra router te gebruiken.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
morreke
Ervaren verkenner

De port forwarding werkt meestal niet direct en je herstart best even onder "jouw lokaal netwerk"=> Netwerk opnieuw opstarten

Als het dan nog niet werkt ligt moet alles nog eens dubbel nakijken. Juiste poort, vast LOKAAL ip adress, correct publiek adress, geen firewalls, dubbel NAT,...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@pietereerebout  goedemorgen,

heb je dit topic al eens helemaal doorgelezen?

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Port-forwarding-Siligence-TCG300/td-p/13525

Tagnieuw.jpg

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen