annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen bij aanvraag optie fixed phone

Topic gestart op: 25-11-22 10h30

Antwoorden: 3 antwoorden

rizello
Aspirant verkenner

Problemen bij aanvraag optie fixed phone

OPGELOST

Hallo,

Ik probeer nu al weken om de optie fixed phone toe te voegen aan mijn love packet.Heb deze al meerdere malen via orange website zelf proberen toe te voegen .Alles lijkt in orde op de website maar krijg nooit geen bevestiging via mail.Na een paar dagen reeds via de gebruikelijke klantendienst dit opgelost te krijgen lukt dit ook niet . Word doorverbonden naar allerlei diensten maar krijg geen oplossing . Het betreft hier de fixed phone optie met nieuw nummer.en zelf installeren. Nog iemand met dergelijke problemen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@rizello 

Weet je ook de reden waarom dit niet lukt , hebben ze je dit verteld bij de klantendienst ? 

Anders eens langs een shop gaan en zien of je het daar wel geregeld kan krijgen. Normaal gezien moeten ze niet veel doen , nummer aanvragen , je krijgt een kastje thuis gestuurd , zelf installeren en na een aantal uur is alles actief. Meer is dat niet maar je zou toch de reden moeten hebben en weten wat er mis gaat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
rizello
Aspirant verkenner

reden heb ik niet gehad , enkel dat het niet mogelijk was. De modem is wel nog 1tje van de eerste installatie 4-5 jaar geleden.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@rizello 

Dat is geen probleem want je vaste lijn komt niet aan de modem ( lees de HGW ) zelf te hangen. Je krijgt een bakje , klein zwart vierkant ding , dat verbind je aan het internet of je HGW en daar sluit je jou vast toestel op aan. Mijn schoonouders hebben dit ook dus ik weet waar ik over spreek , heb het trouwens ook nog gehad. 

Maar wel raar dat ze zeggen dat het niet mogelijk is. Zou nog eens contact zoeken maar je kan ook eens een shop in gaan en dit aanvragen ( als ze het daar nog doen ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@rizello 

Weet je ook de reden waarom dit niet lukt , hebben ze je dit verteld bij de klantendienst ? 

Anders eens langs een shop gaan en zien of je het daar wel geregeld kan krijgen. Normaal gezien moeten ze niet veel doen , nummer aanvragen , je krijgt een kastje thuis gestuurd , zelf installeren en na een aantal uur is alles actief. Meer is dat niet maar je zou toch de reden moeten hebben en weten wat er mis gaat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen