annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Resetten modem helpt niet?

Topic gestart op: 03-03-18 11h21

Antwoorden: 8 antwoorden

kris072
Aspirant verkenner

Resetten modem helpt niet?

love laten instaleren na 2dagen valt de tv uit geen sinjaal lan verbinding werkt normaal , na technieker en telenet /infrax tv terug met vermelding dat het aan de kabels van de tvs 2 lag sindiens valt internet regelmatig weg of zeer traag modem reset helpt maar is voor korte duur hierna het zelfde zwak internet volges test haal ik de waardes die beloofd zijn in praktijk het bovegenoemde resultaat .

ik ben nog steeds proximus klant en denk erover om love terug op te zeggen.

eveneens verdubbelt je data voor je gsms dacht ik bij love correct me if im wrong is nog steeds niet gebeurd sterker nog heb nog altijd en 1 gig limiet alhoewel dit ondertussen 1.5 gig is geworden voor ons abonementen ?

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
kris072
Aspirant verkenner

ik heb orange terug buiten gestampt ze kregen na meerdere huisbezoeken  digitale tv en internet niet samen aan de praat.

Of traag internet of tv met kuren  maar beide samen optimaal was een probleem de lijn was getest en was snel genoeg na het 2de bezoek.

ben terug naar proximus duurder maar probleem loos.

moet nu wel zeggen hier in de regio klagen ze meer en  meer over het telenet /orange netwerk.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kris072

En welke regio is dat?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kris072
Aspirant verkenner

tielt-winge

0 pluimen
Bart_
Ervaren verkenner

Inderdaad, misschien toeval ja, maar toch iets om mee rekening te houden. Alleszins goed om te weten dat het temperatuurverschil parten kan spelen... 😉

Hoe dan ook, goed dat het in orde is!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen