Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-20 18h06
Antwoorden: 1 antwoord
Beste
Wij zijn momenteel bezig met verbouwingen aan onze woning.
Tijdens deze verbouwing hebben werkers de ondergrondse kabels van TV en Internet geraakt.
Deze kabels zijn blijkbaar eigendom van Telenet, de werkers hebben dit schadegeval aan Telenet gemeld en de dag erop is er iemand langsgekomen om deze ondergrondse kabel te herstellen.
Maar sedertdien hebben wij nog geen digitale televisie en internet.. Gisteren hebben wij alles opnieuw opgestart, alle kabels binnenshuis nagekeken en de hele boel gereset. Toch blijven wij geen signaal krijgen.
Wij hebben ook eens de distributiekabel rechtstreeks op de televisie aangesloten (Zoals men vroeger TV keek) maar ook hierbij krijgen wij enkel sneeuw te zien.
Daarnet nog eens opgebeld met Telenet, er is wel degelijk iemand langs geweest en de kabel werd hersteld (Wij waren op dat ogenblik helaas niet thuis).
Orange probeer ik al enkele dagen te bereiken maar helaas geen gehoor..
Ondertussen zitten wij al bijna een week zonder TV en internet, wat zeer vervelend is in tijden waar thuiswerk verplicht is natuurlijk..
Weet iemand raad?
Mvg
@ShirleyM lastige situatie in dit geval. Er is een kabel geraakt en die is van Telenet ??? De kabel die vanuit het huis over je eigen perceel loopt is de klant zijn eigen distributie kabel en als die defect is dient de klant deze zelf te vervangen. Als die kabel aan je gevel hangt of buiten je perceel gaat is voor Telenet dit op te lossen.
Buiten dit gezegd te hebben is Telenet dus langs geweest om die kabel te maken oké goed gedaan van telenet. Heeft Telenet de TAP nagekeken of de paddestoel ? Heeft Telenet gemeten of er een signaal is op die kabel ? Hebben ze nagezien dat je ook weer diensten kan gebruiken. Denk het niet anders had je diensten.
Nu gaat het vervelende deel komen , je dient de klantendienst van Orange te bereiken en daar moet een afspraak gemaakt worden voor een Technieker. Deze gaat langs moeten komen om alles na te zien en terug in orde te krijgen. Telenet gaat hier geen enkele rol meer in spelen omdat je klant bent bij Orange. Wij kunnen hier in ieder geval niks doen omdat dit geen klantendienst is en wij geen medewerkers bij Orange.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |