annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds ochtend zéér traag internet

Topic gestart op: 02-11-22 13h48

Antwoorden: 7 antwoorden

Tim_Vermeiren
Aspirant verkenner

Sinds ochtend zéér traag internet

Hallo, sinds deze ochtend downloadsnelheid = 0,2 - 2 Mbps, terwijl uploadsnelheid = 7 - 9 Mbps.

Modem-reset deed niets.

Hoe lossen we dit op?

Labels (4)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
digiboy40
Leidende verkenner

06/11/2022: Gebeld naar Orange omdat mijn Flybox-internet amper 3mbps is. Ze hebben mijn account gereset en mijn modem moet ik 15 min uit laten staan. helaas: na herstarting nog steeds amper 3mbps download, maar ook via mijn GSM dezelfde lage download...zou dit niet aan de plaatselijke GSM mast kunnen liggen? (Hasselt)

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Vandaag (04/11/2022) naar de Orange klantendienst gebeld: Mijn Flybox heeft sedert einde oktober een veel lagere snelheid (gemiddeld 2 mbps) standaard internet lukt wel maar streamen minder. Ze gaan het systeem resetten zeiden ze, modem 15 minuten uit laten staan en herstarten. Benieuwd of dat helpt? (heb volle data 150 gb beschikbaar dus ik sta niet op smalband). 

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

03/11/2022. 20u00: Flybox gereset, rechtstreeks via UTP aangesloten: Downloadsnelheid: 4mbps 😞

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Ik heb ook sedert einde oktober 2022 zeer traag en onstabiel internet via de Flybox. Ik heb alles al geprobeerd; modem verplaatst, gereset...niets helpt! Normale download bij mij: 40 mbps down. Nu tussen 2mbps en 9 mbps... de snelheid is even traag op alle andere toestellen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen