annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds ochtend zéér traag internet

Topic gestart op: 02-11-22 13h48

Antwoorden: 7 antwoorden

Tim_Vermeiren
Aspirant verkenner

Sinds ochtend zéér traag internet

Hallo, sinds deze ochtend downloadsnelheid = 0,2 - 2 Mbps, terwijl uploadsnelheid = 7 - 9 Mbps.

Modem-reset deed niets.

Hoe lossen we dit op?

Labels (4)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Johnnybegood
Gewaardeerd verkenner

Via wifi veronderstel ik? Ben je met 2.4 of 5 Ghz verbonden? Kun je met  een kabel proberen met een laptop? Dan weet je direct of het goed tot aan de modem binnen komt of dat het aan de wifi ligt...

0 pluimen
Tim_Vermeiren
Aspirant verkenner

Ook via de kabel zéér traag 😔, heeft heel de dag geduurd. Deze avond werkt het opnieuw naar behoren.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag Tim,

Als je zo'n dingen tegenkomt is het eerste wat je kan doen een modem-reset. Dit heb je al gedaan. Volgende stap is de technische dienst contacteren zodat zij het signaal kunnen checken. Bellen naar 5000 is dus de boodschap. Geen bericht inspreken, aan de lijn blijven tot je effectief iemand gesproken hebt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen