annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verbinding thuis

Topic gestart op: 12-12-19 21h47

Antwoorden: 15 antwoorden

Yasin
Gewaardeerd verkenner

Slechte verbinding thuis

Ik ben onlangs lidgeworden bij orange en heb al verschillende problemen gehad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad omdat mijn bereik thuis van de WiFi zelf heel slecht was, en deze zei dat ik een storing had maar dat deze nu goed is gekomen. Ik heb mijn PlayStation dan via een netwerkkabel verbonden met de WiFi-box maar , helaas heb ik nog steeds 3.2 Mbps verbindingssnelheid download en 442.4 kbps upload. Wat kan ik hier aan doen? 

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben onlangs lidgeworden bij orange en heb al verschillende problemen gehad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad omdat mijn bereik thuis van de WiFi zelf heel slecht was, en deze zei dat ik een storing had maar dat deze nu goed is gekomen. Ik heb mijn PlayStation dan via een netwerkkabel verbonden met de WiFi-box maar , helaas heb ik nog steeds 3.2 Mbps verbindingssnelheid download en 442.4 kbps upload. Wat kan ik hier aan doen? 

Ugh @Yasin,

Hopelijk is het in orde gekomen. Check ook eens of het probleem enkel voorkomt met je playstation of niet? Hebben je andere toestellen een goede verbinding?

Als de andere apparaten een goede verbinding hebben zou je best contact opnemen met de teams van Playstation om eens te kijken of er een incident aan gaande is.
Als je slechte internet hebt op alle je toestellen dan kan je best dit post van @CélineR nakijken om testen uit te voeren.

Totem's saluut !

Totem

0 pluimen
Egormizer
Aspirant scout

Herkenbaar probleem, de modem werkt perfect maar soms is het netwerk disabled, soms onvindbaar soms eerkt het gewoon niet... Dit als sinds de installatie vorige week

0 pluimen
Jelle1
Ervaren verkenner

Beste, 

soms ligt het gewoon aan de afstand of de dikte van de muren

Cdt24801
Wijze
Wijze

Je kan een aantal zaken uittesten alvorens nogmaals de klantendienst te contacteren.

  • Als je een PC vast aansluit, dus met UTP kabel en je doet een speedtest, welke waarden krijg je dan?
  • Vervang de UTP kabel naar de playstation eens door een andere. Zelfde resultaat?
  • Heb je op de playstation de WIFi uitgeschakeld? M.a.w. ben je zeker dat hij via de UTP kabel werkt en niet heel slinks toch nog over WiFi?
  • Je kan uw modem/router eens uitzetten en volledig herstarten. Techniek uitgevonden door Bill Gates, maar het werkt dikwijls ...

Als dat allemaal in orde is of niks uithaalt, nogmaals de klantendienst lastig vallen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen