Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-19 21h47
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik ben onlangs lidgeworden bij orange en heb al verschillende problemen gehad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad omdat mijn bereik thuis van de WiFi zelf heel slecht was, en deze zei dat ik een storing had maar dat deze nu goed is gekomen. Ik heb mijn PlayStation dan via een netwerkkabel verbonden met de WiFi-box maar , helaas heb ik nog steeds 3.2 Mbps verbindingssnelheid download en 442.4 kbps upload. Wat kan ik hier aan doen?
Ik ben onlangs lidgeworden bij orange en heb al verschillende problemen gehad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad omdat mijn bereik thuis van de WiFi zelf heel slecht was, en deze zei dat ik een storing had maar dat deze nu goed is gekomen. Ik heb mijn PlayStation dan via een netwerkkabel verbonden met de WiFi-box maar , helaas heb ik nog steeds 3.2 Mbps verbindingssnelheid download en 442.4 kbps upload. Wat kan ik hier aan doen?
Ugh @Yasin,
Hopelijk is het in orde gekomen. Check ook eens of het probleem enkel voorkomt met je playstation of niet? Hebben je andere toestellen een goede verbinding?
Als de andere apparaten een goede verbinding hebben zou je best contact opnemen met de teams van Playstation om eens te kijken of er een incident aan gaande is.
Als je slechte internet hebt op alle je toestellen dan kan je best dit post van @CélineR nakijken om testen uit te voeren.
Totem's saluut !
Totem
Herkenbaar probleem, de modem werkt perfect maar soms is het netwerk disabled, soms onvindbaar soms eerkt het gewoon niet... Dit als sinds de installatie vorige week
Beste,
soms ligt het gewoon aan de afstand of de dikte van de muren
Je kan een aantal zaken uittesten alvorens nogmaals de klantendienst te contacteren.
Als dat allemaal in orde is of niks uithaalt, nogmaals de klantendienst lastig vallen.