Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 18h13
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste
wij betalen maandelijks 120+ euro voor internet met mobiel maar laatste maanden is onze verbinding heel slecht en op onze pakket staat er dat wij 100mbps hebben maar op mijn pc krijg ik maar 6mpbs wat HEEL traag is zelfs minder dan sommige plekken in Azie we hadden iemand laten komen om dit te helpen natuurlijk zoals altijd word er niks veranderd hoe kan ik dit nu officeel fiksen.
Op mobiel heb ik ook slechte verbinding niet alleen ik de wifi valt vaak weg wat heel stom is.
Mvg
Huseyin
Zoals @patrick2 aanhaald.
Doe je deze tests op de wifi of op Kabel?
Snelheid tests de je best via de kabel wanneer niemand iets aan het downloaden of streamen is.
Ik vroeg me nog af welke stappen je zelf hebt ondernomen.
Heb je de modem al eens herstart of een reset gegeven?
Bang om instellingen van je modem te verliezen?
Dan kan je daar eerst een backup van maken (Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België)
Steek dan een pinnetje voor 10 seconden achteraan in de modem.
De reset kan een 5tal minuutjes duren
Als je wat meer info zoekt over traag wifi verbinding vind je hier (Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België) uitgebreider uitleg --> (Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België)
Er is toch geen download bezig terwijl je deze test doet?
En die slechte verbinding is zeker via de kabel , via wifi of is het 4G ? Je gebruikt ook een eigen router een eigen AP of eigen powerlines ? Je hebt dit probleem ook op elk apparaat die je in huis hebt ?
Meer info graag want dat je zegt we hebben een slechte verbinding kan op alles duiden. Ook graag je opstelling die hebt mee geven of als het gaat over mobiele data dat er ook bij vermelden. Deze informatie die je geeft is veel te weinig om je echt te kunnen helpen.